Údržba motoru Honda GCV 160 - 5,5 HP



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
J.S - (10) 
18.4.2007 17:03
Pro jistotu jsem to nafotil, aby nedošlo ke zbytečné škodě, příp. pro lepší názornost. Kryt s nápisem OHC,čep - zajištěn krytem, měrka hladiny oleje atd.
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 212.22 (?), 18.4.2007 19:28
2.14 - Mohl jste tu část pártlistu s hřídelkou uvést spíš a člověk si nemusel lámat hlavu který šroub s půlkulatou hlavou máte na mysli. Ale taky mně to mohlo napadnout.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 17.63 (?), 15.7.2007 12:14
Zdravím!
Rád bych se pozeptal, jestli je možné, aby se dostal motorový olej do vzduchového filtru této sekačky...jediná možnost, která mne napadá, že když švagr vyndaval nůž, naklonil a opřel sekačku na stranu s filtrem a v této poloze nechal stroj delší dobu a olej tam nějakým způsobem natekl?
A další otázka je, kde se dá koupit nový vzduchový filtr na tento stroj a eventuelně jeho cena.
Děkuji, Petr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.99 (?), 15.7.2007 15:38
Je to přesně ten důvod co popisujete. Pokut je třeba se dostat k noži sekačky, tak sekačky s tímto motorem neklonit na boky, ale svíčkou nahoru. Takže postavit na zadní kola a rukojeť na zem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 209.65 (?), 15.7.2007 21:57
Např. pro motor Honda GCV 190 je v návodu výslovně uvedeno, že se sekačka má při demontáži nože naklonit na bok tak, aby filtr vzduchu a výfuk byly nahoře právě z toho důvodu, aby olej nepronikl do těchto míst.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Petr 11 - (1), 16.7.2007 11:09
Děkuju pěkně za odpověď, ulevilo se mi, že to není nic horšího...
I když cena za filtr v Mountfieldu 349,- je také libová...:-(
No nic, za blbost se platí...
Petr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.99 (?), 16.7.2007 13:41
Cena filtru je obecně nic moc. Tentokrát ani Mf. není ale nejdražší. Každopádně je lepší ho koupit u nejbližšího za jeho cenu, než lítat a schánět někde něco možná levnějšího. To se mylím nevyplatí. S náklonem sekačky na opačný bok  než je filtr podle návodu lze samozřejmě uspět, ale jde o to v jaké poloze se budou nacházet ventily, protoče částečně se zaleje i vrch hlavy. Je to podle doporučení výrobce, proto to nechci nijak zpochybňovat, ale moje verze svíčkou nahoru mi přijde, obzvlášť při dlouhodobější potřebě, tutovější.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 103.201 (?), 18.4.2007 21:08
Ještě k tomu vypouštění oleje, na jednom z obrázků je vidět motor na straně , kde je měrka a pod ní vpravo je hlava šroubu. Ten tam orig. nebyl(pouze odlitek byl připraven), já jsem jej provrtal a vytočil závit, aby se dal olej vypustit bez nepraktického naklánění. Na motorech GCV 160 na malotraktorech to je tak orig., i když  paradoxně takový motor odjistím a mohu překlopit na stranu a vypustit olej -naopak sekačka má motor pevně spojený s podvozkem. Ale vylepšení probíhá pořád.  J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 163.242 (?), 8.6.2007 13:48
Prosím o doplnění. Vaše údaje o ventilových vůlích vychází z nějaké servisní příručky k tomuto motoru a nebo se jedná o hodnoty, které "asi tak sedí" velikosti motoru?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388), 8.6.2007 17:10

Uvedené údaje jsou ze servisní příručky k daným motorům a nejsou běžně dostupné. Toto jsou některé servisní údaje např. k motoru HONDA GXV 160, vůle ventilů jsou stejné i pro GCV 160. Návod na obsluhu + důležité tech. údaje GCV 160 si můžete stáhnout zde: www.honda-engines.com/Engines_owners_manuals/ownersmanuals/31Z8B010.pdf . I když je to v různých jazycích, jen ne v češtině, technické parametry poslouží stejně dobře. 

Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika