Seřízení karburátoru WYL (kopie)



host - 129.134 (?)
14.1.2010 7:07

Ještě, ten můj fukar, pokud ho při volnoběhu sklopím na bok, jedno který, tak otáčky vzrostou. Je to normální, nebo chyba membránového karburátoru?

Lubor

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
gajdosh - (1) - 227.118 (?), 26.8.2009 22:01, zobrazeno: 48268x

Dobrý den

omlouvám se jestli se to už tady řešilo, ale nic jsem nenašel. Koupil jsem levný křovák (einhell), byl jsem předtím spokojený uživatel jonsereda 2036, ale půjčil jsem ho a kamarádovi ho ukradli. Ten levný krám celkem jede (trošku jsem poohýbal řidítka atd) ale studený chytá tak na dvacet zatáhnutí. Je tam karburátor made in okopírujeme cokoliv co se nám líbí, vypadá úplně jako Walbro WYL, nemá dva šrouby L a H, ale jenom jeden uvnitř šoupátka. Stáhl jsem si servisní manuál Walbro, ale vůbec se v těch idle needle nevyznám. Jestli někdo máte zkušenosti předem dík za radu, honza

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 129.134 (?), 14.1.2010 7:00

Inspiroval jste mně ke stažení těch servisních návodů.  Já mám (čínský) fukar ABG. Jeho karburátor mi nejvíc připomína WYJ, který má pod tryskou záklopku, ten L jí na funkčním schématu nemá, průměr difuyoru jsem neporovnával.

Nějak ale neumím domyslet jak se špatná funkce (když propouští v opačném směru) záklopky projeví na chodu motoru. Že by zavírala při každé kompresi motoru mi příjde nepravděpodobné.

Nemá ta záklopka vliv na pokles benzínu mezi tahy za startovací šňůru? Pak by mohla způsobit váš problém špatných startů.

Lubor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 129.134 (?), 14.1.2010 7:07

Ještě, ten můj fukar, pokud ho při volnoběhu sklopím na bok, jedno který, tak otáčky vzrostou. Je to normální, nebo chyba membránového karburátoru?

Lubor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 14.1.2010 8:37

Honzo, ten karburátor není žádná kopie, ale normální výrobek Walbro, továrna v Hong Kongu. Šroubek pod krytkou je běžný šroub nastavení jehly, bohatost směsi, podobně jako u plovákových karbců ségrovka na jehle. Opatrně jehlu šroubkem nadzvedněte, ale nejprve skontrolujte zda páčka poloplynu nadzvedává šoupátko (poloplyn). Závada zvyšování otáček při změně polohy motoru s předešlým nesouvisí, nebo alespoň do té míry, že směs je chudá a buďto špatným přívodem paliva, nebo netěsností gufer na klice se ještě více ochuzuje.

Ventilek v karburátoru osazeném pumpičkou, má zabránit při čerpání paliva, nasátí vzduchu do karburátoru, což způsobuje obtížné starty a problémový chod motoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 118.44 (?), 14.1.2010 9:11

Radku vidím že už se názory na čínské výrobky pomaličku polehoučku mění a je běžné že výrobek z Hong kongu není kopie ale originál tak to je dobrá zpráva, nevím jestli je i tak dobrá zpráva že Čína se stala největším exportérem v roce 2009,asi jak pro koho.Kdo to nechce vidět nevidí a kdo jo tak se přizpůsobí ale asi budeme mít co dělat s asijským tygrem aby nám nesežral tu českou kozu která neví na kterou stranu se dát a stále jen mečí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 94.115 (?), 14.1.2010 9:27

názor na čínské výrobky se nemění, firmy s dlouholetou tradicí vyrábějící karburátory (ZAMA a WALBRO) pocházejí z Hongkongu (od r. 2000 součást Číny), dodávají karburátory prakticky do všech značek. V Čině dostanete to co si zaplatíte (a ohlídáte), od kvalitních věcí za patřičné peníze a taky třeba šunt za babku. V jednom "šuntu" sem viděl i čínskou kopii karburátoru. (jo už je to tak daleko že "čína" kopíruje čínu :-D) HH

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 118.44 (?), 14.1.2010 9:47

Nemíním se s vámi hádat je mi jasné že jsou originály a kopie, ale stále víc se mi zdá že i ty kopie jsou čím dál kvalitnější a za chvíli nepoznáte kopii od originálu nebo že budete vyžadovat kopii protože už bude kvalitnější než originál.Ale to je běžné každá ekonomika se vyvíjí i ta Čínská až bude ta Čína před námi -jestli už není, tak potom se budem bavit proč jsme něco nedělali a jen kritizovali.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 199.10 (?), 14.1.2010 11:41

Dík za odpověď,

co se týče ABG tam asi kopie je. Proti servisnímu návodu drobné odchylky, třeba regulační šroubek jehly není pod krytkou, ale je zalitý nějakou ošklivou hmotou, ani acetonem nejde rozpustit, prostě regulovat se už nedá.

Lubor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 14.1.2010 17:21

Lubore, není nic jednoduššího, než na těle karburátoru najít přesné označení. Každá řada WY. karburátorů má několik variant, stejně jako např. WT, C1Q, C3A atd.. Jsou dané požadavky výrobců strojů, když už jste na stránkách Walbro, nebo ZAMA, jsou zde i katalogy jednotlivých provedení. Nevím co jste myslel tou "záklopkou pod tryskou", ale pokud vím, tyto karburátory trysky nemají, jen emulzní trubice uzavírané právě jehlou. Tento typ karburátorů hojně používá Oleo Mac u křovinořezů a i u jednotlivých modelů je více variant provedení karburátorů. Jednou je WYJ se štelováním jehly, podruhé bez. Ten váš je nejspíš bez. 

Pro 118.44 - na padělky z Číny, mám názor stále stejný a neměnný, továrny pod svou kontrolou tam však mají možná tisíce ověřených a uctívaných značek a Walbro bylo jednou z prvních, stejně jako ZAMA! Mimochodem ty továrny nezměnily místo, změnil se název státu! A že je Čína možná dnes největším exportérem? Jistě, to koresponduje s předchozím a co se týká padělků, tomu se nedivím když je na světě tolik pitomců co je kupují! A ještě se vytahují jak to bylo "levné " a jak jsou "kvalitní "!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 129.134 (?), 14.1.2010 20:00

Přepsal jsem se, myslel jsem krytku nad červíkem jehly.

Walbro dokumentace kterou mám má nad červíkem krytku a ze spodu je vymezovací pružina, ta u mně určitě chybí, takže kdybych tu jehlu nakonec povolil, stejně ji budu muset zase zakápnout. Mám podezření na chudou směs, tak asi nejdřív vyměním gufera a až potom budu vymýšlet jak tu jehlu štelovat.

Dokumentaci jsem stáhl

Seznam zákaznických modifikací nevím kde najít. Zkusím ješte stránky Zamy jak píšete.

A popis na tom karburátoru veškerý žádný. Ale stejný jsem viděl na křivinořezu GardenKing.

A Radku když jsme u těch "levných konstrukcí" nevíte jak je u nich ošetřen vnitřní povrch hliníkového válce? Už jsem se tu na to ptal ve vláknu Nikasil u dvoutaktu. U těch levných  (zase i moje ABG) je nějaká vrstva která se má mazat 1:25 a nikasil to tedy asi není, víte ci to je? A kolik (hodin) provozu to může vydržet?

Lubor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika