Zdravím, zaoloejovaní zapalovací svíčky může mít několik důvodů, jak bylo popsáno motor spaluje nadměrně mazací olej a to buď důsledkem opotřebení stíracího kroužku nebo dokonce celého válce. Další příčina může být netěsnost dříku ventilů, hlavně ssaciho to se projevuje zanášením svíčky více než netěsnost dříku výfukového ventilu, kde je zase vyšší kouřivost. Další příčinou může být ucpané odvětrávání klikové skříně (u tohoto motoru hliníková trubička vyůsťující přes gumové kolínko do sání karburátoru). Poslední příčina která mě napadá je nevhodně navržená tepelná hodnota svíčky a nebo jí motor třeba ani nedosáhne. Ještě mě zajímá jestli motor "žere" olej nebo ne, jestli pokud je svíčka zasazená tak nechce chytit a na vyčištěnou ano? Zatím jediná rada, zmenšete vzdálenost mezi elektrodami svíčky na 0,6mm. Standa.