Sekačka Honda nebo Stiga?



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
                     
host - 236.134 (?) 
21.6.2016 10:04

Zdravim p.Stando, mam otazky ohladom karburatora motora Honda GCV:

   Naco sluzi regulacna páčka - taká "hlinikova" tvaru L cca 1x1cm nasadena a nalepena zhora na regulacny srobik umiestnena navrchu karburatora nedaleko srobika s pružinkou dorazu škrtiacej klapky? 

  Je to ten pomocný systém pro přechodný stav z volnoběhu do plných otáček motoru, ako píšete, alebo je to niečo iné?

Dik za odbornu odpoved.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 17.8 (?), 21.6.2016 14:52

Zdravím, ano to je ten regulační prvek pro doseřízení razantní akcelerace. Je to opatření proti totálnímu rozštelování, při hloubkovém čištění karburátoru se tato "čepička" sejme nahřátím pistolovou pájkou a jehlový šroub se vyšroubuje. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 236.134 (?), 21.6.2016 15:23

Pane Stando, dakujem vám za odbornu odpoved. Chcel by som vás poprosit este o dve odpovede na dve doplnujuce otazky: 

1. Kedze ta "L" packa aj pri nerozobratom karburatore ide hybat v určitom rozmedzi (cca 80°), je nejaka doporucena poloha, alebo sa to nastavuje nejako podla ucha (napr. Ked striela do vyfuku, tak dat packu napr.dopredu a podobne)?

2. Zasadna otazka je : Ake je zakladné nastavenie tohto jehloveho šroubu po uplnom rozobrati pri hlbkovom cisteni? Viem, ze sa ma tento jehlovy šroub s citom zatiahnut nadoraz, a nasledne trochu povolit,  ale O KOLIK HO POVOLIT pred finalnym zalepenim čepičky??

Dik.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 21.6.2016 16:09
Akorát Stando doseřízení je nastavení směsi regulačním šroubkem. Mrkni se do servisního manuálu směsi a jak se nastavuje čau.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 17.8 (?), 21.6.2016 20:14

Zdravím, je mi jasné, že Vám "ležím v žaludku" a tak se snažíte dopátrat všeho možného ale bohužel zase tomu pořádně nerozumíte. Váš problém je v tom, že nemáte ponětí jak která sekce v karburátoru funguje a tak goglíte jak o život. Zdaleka nejlepší by bylo si vzít zmíněný karburátor do rukou a pořádne si jej prohlédnout, jak jsou vrtány kanálky a který k čemu slouží. Z toho se dá snadno usoudit jeho funkce od volnoběhu až po plné zatížení motoru. Potom by bylo dobre jej namontovat na stroj a zkoušet si různé varianty nastavení, úmyslně si některé kanálky nebo provrty ucpat a pozorovat jak se motor v tomto stavu chová. Třeba zmíněná regulační jehla tam vůbec nemusí být ale motor se velmi obtížně dostává do obrátek a nedrží stabilní volnoběh. Prostě, hlavní směšovací systém je dán kalibrovaným otvorem hlavní trysky a průměrem difuzoru karburátoru tak aby byl dodržen ideální poměr vzduchu a paliva což je 14,7 : 1. Nějaká mikro regulační jehla na to nemá vůbec podstatný vliv. Ta je důležitá v době, kdy je klapka karburátoru skoro uzavřena a tak probíhá směšování v tomto systému, regulační je proto, že tady je tak malé proudění vzduchu a jeho smísení s palivem na potřebný poměr velmi obtížné. I když existuje řada karburátorů, které nemají ani jeden pomocný systém a také fungují docela spolehlivě. Většinou je používají starší motory BS s plovákovými karburátory. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 21.6.2016 21:00

V servisním manuálu se píše o seřízení směsi šroubkem však víš mlhošu. Tož tak.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 113.141 (?), 22.6.2016 6:57

Presne pre toto je mi Briggs po chuti.Nakoľko sa na ňom nič nedá len tak jednoucho ladiť a nastavovať tak sa stáva odolný všelijakým rýchlokvaseným odborníkom.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
kali_gulka - (7) - 210.100 (?), 18.4.2012 20:53

Peněžně Stiga ta 55 dobrá volba- pokud by bylo na mě měl bych dilema vzal bych onu 55 a motor Honda :)myslim ta 160 že tam je- ale co poslední dobou posluchám motory BS jsou lepší a cenově dělaj sekačky Stigy výhodnější.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 72.29 (?), 22.4.2012 13:23

Dobrý den,

já si letos koupil Stigu 55 SQ. Sekačka je to mohutná a vypadá, že něco vydrží. Oproti staré co jsem měl je šasí pořádný kus železa. Jediné co bych viděl jako problém, je obratnost - manipulace. Sekačka je dost velká a těžká a jsem zvědavý jak se s ní budou obsekávat záhonky. Jinak mě ještě zaujalo, že je to švédská značka ale na štítku je Made in Italy. Tak snad to nebude taky italská kvalita.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 126.234 (?), 22.4.2012 16:18

By si měl vědět, že dlouhodobě největší evropský výrobce sekaček apod.  je italská firma Castelgarden, která to vyrábí pro kdekoho i Stigu...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Úprava vody magnetickým polem12:13
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?10:37
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika