Vícekrát jsem popisoval, jak karburátor nastavit. Jestli jste si vědom, co chcete dělat, tak jen ve stručnosti - po záběhu není třeba takové seřízení - velké změny, jako po GO, nebo opravě karburátoru. Po záběhu se pouze ověří a jemně seřídí max. otáčky a mírně se ochudí směs L šroubem a nepatrně zvýší max. otáčky H šroubem. Výsledkem je nastavení motoru cca na 95% výkonu a dojde k tomu, že motor má pružnější chod a vyšší výkon při nižší spotřebě. Ty změny nejsou až tak velké, že byste měl vysloveně tímto seřízením očekávat, že motor bude o třídu silnější, ale znatelné to je. Překročením max. otáček - resp. velkým ochuzením směsi - příliš velké zašroubování trysek vede k poškození motoru. Proto je třeba mít otáčkoměr, nebo vycvičený sluch - motor musí při max. otáčkách tzv. čtyřtaktovat = vysoké otáčky jsou ukončeny podobným zvukem a motor se již dále nevytáčí. Příliš velké 4 takt. a kouření motoru - H je příliš otevřen. Volnoběh se seřídí po nastavení - L, H, příp. průběžně, ale po záběhu není změna tak velká - nástroj se nesmí otáčet, nebo motor skoro zhasínat - potom je akcelerace zhoršená.