Píšete správně "nevím". Čína je velká, tazatel píše, že chce malou, ale výkonnou(nevím, proč zrovna Kubotu).
Pro tazatele 19.34.Malých traktorů tohoto typu je spousty, kvůli servisovatelnosti se stačí držet osvědčených značek známých i v Evropě. Po silnici se s dováženými ojetými trakrory tohoto typu jezdit oficiálně nesmí, tazatel ale nic takového nepožaduje.
Pro koupi stroje ve slušném stavu je dobré vědět, že někteří z prodejců uvádějí naprosto nesmyslný rok výroby těchto strojů a vydávají tak 30 let starý kus za rok výroby např.2008,2011 apod. Pokud si z jejich nabídky nějaký kus vyberete, zadejte jeho název a typ do vyhledávače a z celosvětových stránek zjistíte, od kdy do kdy se vyráběl.Pokud je to tedy pro vás podstatné.
Daleko důležitější je celkový stav stroje, což se dá posoudit pouze na místě. Výkon není naprosto důležitý, s rotavátorem musíte jezdit stejně velmi pomalu a tady nastupuje největší výhoda většiny těchto japonských strojů a to je zpřevodování dopomala. Základem je volitelný nebo stálý 4x4,pak následuje redukce normálních pojezdových rychlostí, potom půlené rychlosti a dokonce "půlky půlek",tedy ještě jednou redukované půlené rychlosti vpřed i vzad. Stroj je tedy schopen pohybovat se na plný plyn doslova rychlostí hlemýždě. To si vše ale musíte nechat předvést na místě..
Pak se teprve rozhodujte.