|
Kolísání otáček u sekačky Stiga
|
|
|
|
host - 227.2 (?) 16.5.2014 17:57
Vlastnim motorovou sekacku Dolmar PM 5365 Pro s motorem Honda GVC 190,vyborna sekacka, delnik,snad docela za rozumnou cenu.Na jare jsem tez jednou resil ten problem, asi podobny, co se tady popisuje.Proste, ac jsem na podzim vyprazdnil nadrz, na jare pouzil benzin koupeny den pred prvnim secenim u cerpaci stanice, sekacka naskocila, pracovala,asi 30-minut, pak prskani do vyfuku, kolisani otacek motoru, az motor zhasnul uplne.Pak uz to neslo, ani nastartovat.Nechal jsem to odpocinout do druheho dne, znovu motor naskocil, po pul hodine, opet kolisani otacek, prskani do vyfuku, zhasnuti motoru.Volal jsem do znackoveho servisu Dolmar do Brna, tam mi bylo receno, ze pricin muze byti nekolik, at nejprve zkusim nalit do benzinu do nadrze velfobin, proste nejaky pripravek do benzinu, ktery tzv.vaze necistoty, vodu z paliva.Dal jsem stamperle velke velfobinu do nadrze, zalil benzinem do plna a masina, sekacka najednou slapala bez problemu.Tak do kazde nadrze v zacatku sezony velfobin davam a neni problem.Pak casem, behem sezony zkusim nedat, pokud uz je soustava vycistena, iz se pak davat, treba davat nemusi.Po te zime, ac nadrz nechavam prazdnou nejake zbytky v karburatoru a palivove soustave zustanou a na jare, tj.pak problem.Zalezi tez na kvalite benzinu.Ac je treba cerstve koupeny, jeste neznamena, ze je dostatecne kvalitni.Moderni motory jsou pry dobre, usporne,ale vyzaduji kvalitni palivo a cistotu.Dokonce je lepe pouzivat 98 oktanovy benzin.Tedy k te zavade.Osobne bych zacal, zkusil tohle, to zvladne kazdy bez servisu a stoji to par korun, kdyby to nepomohlo, obratil bych se teprve pak na servis a resil nejake vymeny karboratoru, coz je drahe a pokud treba cerpaci stanice prodava mene kvalitni benzin, nebo je necistota v palivovem systemu zavada se muze opet objevit i po pripadne vymene karburatoru, ktera urcite neni lacina a nakonec muze byti i zbytecna, nemusi problem resit a zaplatite zbytecne nemale penize, at to chodi.Drzim palce.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2
|
|
|
|
host - 217.214 (?), 14.1.2011 14:50
Měl jsem stejný problém... bylo mi řečeno, že dotahuji víčko na palivo příliš moc. Dotáhnul jsem víčko s citem a problém byl pryč... šlo o stroj který byl v provozu prvních pár hodin od koupě
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 28.74 (?), 14.1.2011 15:40
Problém s kvalitou chodu motoru je striktně spojen s čistotou palivové soustavy. Jakékoliv sedimenty na stěnách karburátoru, hlavně k obvodu bohatosti směsi mají za následek houpání atd.
Jediné řešení dokonalé vyčistění karburátoru - nejdříve jeho kompletní rozebrání, mechanické pomocí kalibrovaných čistících jehliček a poté v ultrazvukové lázni po dobu 45 minut o teplotě 45°.
Jakékoliv "jenom" seřizování karburátoru opravdu nepomůže.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 111.201 (?), 12.5.2014 15:42
benzin byl starý 3dny, zalívala se svíčka.2Xčistěná, střílelo to do výfuku. v servisu mi dali silnější svičku, ve druhém servisu mi po telef. řekli že je to blbost.Je to bohužel benz.95 kterému se povolily parametry a ředíse s acetonem a řepkou... Atudíž to dělá bordel v karburat. Od r. 2014 se musí dávat 98 nebo100.nebo stabilizator.. Prostě platte my vás donutíme přestat uživat 95,bo ty vyšší nám leží v barelech..
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 227.2 (?), 16.5.2014 17:57
Vlastnim motorovou sekacku Dolmar PM 5365 Pro s motorem Honda GVC 190,vyborna sekacka, delnik,snad docela za rozumnou cenu.Na jare jsem tez jednou resil ten problem, asi podobny, co se tady popisuje.Proste, ac jsem na podzim vyprazdnil nadrz, na jare pouzil benzin koupeny den pred prvnim secenim u cerpaci stanice, sekacka naskocila, pracovala,asi 30-minut, pak prskani do vyfuku, kolisani otacek motoru, az motor zhasnul uplne.Pak uz to neslo, ani nastartovat.Nechal jsem to odpocinout do druheho dne, znovu motor naskocil, po pul hodine, opet kolisani otacek, prskani do vyfuku, zhasnuti motoru.Volal jsem do znackoveho servisu Dolmar do Brna, tam mi bylo receno, ze pricin muze byti nekolik, at nejprve zkusim nalit do benzinu do nadrze velfobin, proste nejaky pripravek do benzinu, ktery tzv.vaze necistoty, vodu z paliva.Dal jsem stamperle velke velfobinu do nadrze, zalil benzinem do plna a masina, sekacka najednou slapala bez problemu.Tak do kazde nadrze v zacatku sezony velfobin davam a neni problem.Pak casem, behem sezony zkusim nedat, pokud uz je soustava vycistena, iz se pak davat, treba davat nemusi.Po te zime, ac nadrz nechavam prazdnou nejake zbytky v karburatoru a palivove soustave zustanou a na jare, tj.pak problem.Zalezi tez na kvalite benzinu.Ac je treba cerstve koupeny, jeste neznamena, ze je dostatecne kvalitni.Moderni motory jsou pry dobre, usporne,ale vyzaduji kvalitni palivo a cistotu.Dokonce je lepe pouzivat 98 oktanovy benzin.Tedy k te zavade.Osobne bych zacal, zkusil tohle, to zvladne kazdy bez servisu a stoji to par korun, kdyby to nepomohlo, obratil bych se teprve pak na servis a resil nejake vymeny karboratoru, coz je drahe a pokud treba cerpaci stanice prodava mene kvalitni benzin, nebo je necistota v palivovem systemu zavada se muze opet objevit i po pripadne vymene karburatoru, ktera urcite neni lacina a nakonec muze byti i zbytecna, nemusi problem resit a zaplatite zbytecne nemale penize, at to chodi.Drzim palce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
1, 2
|
|
|
|
|
|
|