Jikov 1447 DV VAPE



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
      
host - 162.195 (?) 
6.12.2013 13:50

Zdravím, deko ventil som použil len raz, ked som to chcel vyskúšať, ale priemerne silný chlap pokial nema 40 kg alebo svalovu dystrofiu, nemá problem naštartovať aj bez dekompresného ventilu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
         
host - 8.196 (?), 6.12.2013 15:51

Mladý muži, až budeš mít přes sedmdesát a k cůzi budeš používat ortopedickou hůl, tak budeš rád, že na mašince bude nějaký dekompresní ventilek a budeš výskat, když bude v provedení DV.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 66.187 (?), 30.12.2013 19:34

No keď budem v takom veku a stave, tak štartovanie 250 kg ťažkého malotraktora bude asi to posledné čo ma bude trápiť.

P: S: Už som ďalej ako na polceste k tej 70ke :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 165.39 (?), 1.1.2014 8:59

No vidíš, já už mám dávno po ní. Rýlujem a orjem o dušu a velmi bych si přál, aby mi to ještě „pár roků“ vydrželo!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 178.235 (?), 1.1.2014 10:48

Tato debata nevede ke konci.Sytý hladovému neuvěří. Dekompresní ventil (přímo u svíčky) je zlepšením pro všechny uživatele bez ohledu na věk.Především pro motor samotný.Bez DV přinejmenším hrozí u motoru s vyšším obsahem utržení startovací šňůry.DV je a byl vydatným pomocníkem i u Babet včetně starších typů motocyklů s "rozšlapáváním".Nejde o žádnou převratnou novinku, o kterou bychom se dnes měli přít.    AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 30.4 (?), 1.1.2014 11:45

Jo Jo. Tak je to téměř v každém tématu. Nikdy jsem proti dekompresnímu ventilu nic neměl, vždycky se ale najde někdo, kdo se chce předvádět, že má síly nazbyt!! Já budu tvrdit, že konstruktéři by měli být preciznější. Nejen u dekovetilku, jeho ovládání by mohli vyřešit tak, aby odpadlo pobíhání okolo mašinky, když nechce naskočit na první šup. Takových konsrukčních nedostatků, s kterými se motor vyrábí léta, by se našlo více. Velmi mne irituje provedení čističe a tlumiče sání s napojením pryžovým kolenem na karburátor. Ti pánové co si říkají konstruktéři, žehrají nato, že se dá guma nějak natáhnout, ale již vůbec jim nevadí, že se koleno v místě tahu přes hranu vývodu čističe, velmi brzy protrhne!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.235 (?), 1.1.2014 19:48

...koleno se brzy v místě tahu protrhne? Tak tuto zkušenost nemám, musel jste mít gumu horší jakosti.Víc mně vadí nasávání plev do filtru při kosení s bubnovou sekačkou.U kovových nádrží Terra k tomu v takové míře nedocházelo...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 46.140 (?), 2.1.2014 15:50

Nevím jestli kolena (pryžová věc spojující čistič s karburátorem), byla horší jakosti. Ale co vím určitě, tak prodloužené osy výstupního hrdla z horního dílu vzduchového filtru a difusoru karburátoru se neprotínají, ale jdou mimo sebe cca 1cm. To kolínko jsem již měnil několikrát, abych předešel zvýšenému opotřebení válce, či dokonce zadření pístu v něm z titulu nečistot ve vzduchu, který neni čištěn. Pokud to rozhodím celé, když se chci dostat k „podtlakovému regulátoru otáček“, tak při zborce, byť jen jeden šroubeček jen prsty dotáhnu, tak ostatní tam nedám, musí se to napřed pochytat na jedendva závity všechno. Kde je lícování? Asi v jednom tělesném otvůrku. Jestli nasává vaše mašinka plevy, tak je to vaše chyba. Tráva se nejpozději seče, když začíná uvolňovat pyl. Pak ovšem máte možnost si pořídit celý vršek včetně vzduchového filtru, od Gutbrod, nebo Terra.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 220.186 (?), 1.1.2014 12:29

Ano. automatický DV je to nejlepší co můžete mít. Různá řešení napůl cesty (ruční DV, dekompresní kanálek,...) nejsou to správné řešení.

Příkladem budiž můj tchán. Celá léta tvrdil, že by si na Terru DV nedal, že by se mu nechtělo obíhat stroj před každým startem, že...   Prostě papouškoval názory těch co měli zkušenost s těmi polovičatými řešeními až do doby, než si jeden jeho známý při povídání přímo u stroje všimnul "toho cosi u svíčky" a zeptal se "Jak jsi spokojený s dekoventilem?". Tchán začal povídat o tom jak ten či ten je nespokojený s DV a při větě "já si jej nikdy nedám dodělat" mu známý ukázal na příslušnou VĚC se slovy "vždyť už ho tam máš". Kdo má ten správný spolehlivý DV to prostě neřeší, jemu to prostě FUNGUJE.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 21.5 (?), 1.1.2014 20:43

Myslím, že žádný tento motor automatický DV nemá.To něco u svíčky je ruční DV.Většinou se zavře až když motor chytí, aspoň u mne.Nějaké pobíhání kolem motoru se tedy většinou neděje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika