Elektrocentrála



host - 219.236 (?)
19.4.2012 21:28

a ty gufera nejlépe dvoubřitá

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6525) - 14.199 (?), 28.3.2012 8:17

Jestli má elektronické zapalování, jako že asi ano, pak to zjsitíte jedině při běhu a stroboskopem a značkou na setrvačníku a znalostí polohy klikovky. Což je asi neřešitelné. Šroubovák, jak radí kolega si můžete tak vetknout za sombréro.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 0.141 (?), 28.3.2012 9:56

Zdravím, přesně tak, to co zde bylo prezentováno platí pro bateriové zapalování. Tam se bere energie pro jiskru z akumulátoru, i pomalým otáčením to hodí jiskru. U magneta je potřeba rychlého překmitu magnetu na setrváku přes cívku zapalování pro získání energie na jiskru. U těchto zapalování je nutno vše správně sesadit na klínky a potom je záruka správného okamžiku jiskry. Mohou se stát i extrémní případy brutálního zacházení při demontáži a protočí se čep klikovky v setrváku, pak je vše ztraceno a oprava je nová klika. Ale zase je těchto konstrukcí klikovek minimálně, většinou jsou čep a půlsetrvák z jednoho kusu. Jak uvádíš, že se palivo nedostává do válce, tipoval bych to na ten jazýčkový ventil. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Tdzendys - (24) - 69.160 (?), 12.4.2012 12:42

Vidím na dobytka utěsněné kartery motoru silikonem za tyhle těsnící metody bych střílel to už sem měl na 2 motorkách co sem koupil, to je takovej problém to vystřihnout s těsnícího papíru?Ani bych se nedivil kdyby to nejelo kvůli tomu že to někde trochu prosává vzduch laugh

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6525) - 9.2 (?), 15.4.2012 18:41

Za mých mladých let se kartery (poloviny) motoru nikdy netěsnily papírem, ale vždy jen tmelem (hermetik). Těsnění se dávalo až na kryty půlek. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 16.4.2012 10:43

Zdravím, no "na Hermetik", nebo dokonce "na barvu" a bez těsnění to smontovávali jen.... Vždy tam patří pružná vložka, kterou můžeme třeba ještě lehce potřít nějakým těsnícím tmelem, to hlavně v případech, když se opravuje stroj po nějakém "mistrovi" a dosedací plochy jsou poškrábané od "odborné" opravy. Ještě se vrátím k nefunkční centrále. Konkrétně na těchto motorech jsou tak nekvalitní gufera, že po pár hodinách přestávají plnit svojí funkci, nebo dokonce "vystřelí" ven, protože jsou asi už z výroby menšího průměru, než by měli být. Pokud tam osadíte kvalitní SKF 20-30-7, tak máte záruku, že motor bude šlapát. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 209.36 (?), 18.4.2012 7:08

Doporučuji rozebrat karburátor, speciálně vyndat a očistit jehlu která uzavárá přívod benzínu do plovákové nádobky. Jehla se otvírá jen vlastní váhou, pokud se přilepí benzín neteče.

Lubor

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 219.236 (?), 19.4.2012 21:28

a ty gufera nejlépe dvoubřitá

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Traverzy IPE2.6.2024
Traverzy IPE2.6.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?1.6.2024
Kouří do místnosti29.5.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.5.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika