Tak HomeLite fakt děs. Jak jsem psal před časem, tak po půlhodině sekání s novým strojem se mi rozlítla celá strunová hlava. Hned jsem uvědomil prodejce a on, ať jim zašlu sér.č. sekačky, že dle toho mi přímo dovozce (fy. Garland) pošle novou hlavu. Starou že nechtějí. Ale furt se nic nedělo, tak urgence. A oni, že je na nich výrobní vada, dovozce že vrátil výrobci celou várku a teď čeká, až mu výrobce pošle nové hlavy. Postupně jsem dostal 3x nový termín, kdy už mi hlava opravdu příjde, ale pokažde nic. Stále a stále jsem to urgoval, už to trvalo víc než měsíc. Nakonec v pátek hlava dorazila.Jaké bylo ale zděšení, když jsem ji z balíčku vyndal: hlava byla asi 2x větší (na HomeLite je totiž malá hlavička průměru cca 6,5cm) a hlavně ta zaslaná měla větší průměr toho vnitřního závitu (M10, Homelite má M8), kterým se na sekačku (pohon) našroubovává. Jsem z toho na mašli. Takovej amatérismus. Vůbec nevím co s tím, chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, tak čekám nějaký tóčo. Pomohla by maximálně nějaká redukce těch závitů, ale to zas nevím, jestli by tak velkou a těžší hlavu vydržela spojka sekačky.
Od HomeLite ruce pryč!!!