Vaše argumentace mi připomíná jednoho dealera Renaultu - snažil se mého kolegu přesvědčit, že jejich nejlepší model je takový "francouzský Bavorák" (Což je samo o sobě velmi odvážné tvrzení), kolega nic nepoptával, byl uloven "u piva", ve finále to nevydržel a s úšklebkem povídá : "když já raději toho německýho Bavoráka" :-))
Je dobře, že jste loajální zaměstnanec, to je správné, bez ohledu na to, kdo Vás zaměstnává a co a jaké kvality prodáváte.
Uznávám, že solitérně může i neznačkové zboží být výjimečně lépe zpracováno, než některé nejlevnější značkové. Nicméně je velmi, velmi nerozumné tuto pozitivní deviaci zevšeobecňovat - navíc je absurdní, pokud tak argumentuje prodejce neznačkového zboží, často velmi diskutabilní kvality prodávaného za cenu nejlepšího značkového zboží. (ještě komičtější je fakt, když je takové neznačkové zboží prodáváno podstatně dráž, než v distribučním řetězci výrobce a cena v MO je vysoká jenom proto, že je zboží obrendované) Ještě brutálnější je, pokud k prodeji podřadného zboží použije prodejce techniky na hranici zákona a vše doprovodí velmi kolísavou kvalitou služeb.
Nic ve zlém, ale já také raději "toho německýho Bavoráka".