Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Podobný problém jsem měl u sekačky Partner s mototrem Honda GCV 160, kolísání otáček, rada servisu, přivezte to, uděláme ultrazvuk karburátoru a pokud to nepomůže, tak karbec vyměníme, v sezóně za cca 2 měsíce, až jeden servisák mi poradil, abych zkusil použít 100 oktanový benzín. Do té doby jsem používal natural 95. U motoru Brigss jsem měl, při používání naturalu 95,  i jakýsi "rosol" v palivové hadičce, asi pozůstatek biosložky.

Než jsem ho tam nalil, ten 100 oktanový benzín, tak jsem ještě vyčistil- profoukl hadičky. Během vyjetí cca 2 nádrží problém kolísání otáček postupně zmizel. Od té doby do sekaček kupuju pouze tento benzín, před odstavením sekaček vyjíždím benzín i z karburátoru, Honda měla již z výroby kohout na palivovém potrubí a u sekačky s motorem Brigss jsem ho doplnil. Tento benzín používám i do mixu pro pilu a křoviňák.  

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 20 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika