Pružinka na škrtiacu klapku karburátora je nová, tie dve kratšie sú natiahnuté už tak sa snažím ich ako tak nastaviť,..lebo aj to tiahlo bolo úplne rovné tak som ho len tak ohol cca podla obrázku v návode ako som videl a všetko ovládanie bolo ináč, bovden bol úplne v pravo o 5cm a tým pádom páčka plynu keď sa dala do predu - vtedy motor šiel do volnobehu. Teraz je tak asi ako by to malo byť, páčka plynu keď je v predu tak aj otáčky idú hore na max. Ten regulátor dosť jemne pracuje - tiahlo z pružinkou sa potiahne kúsok do ľava, otáčky klesnú a potom sa to vráti späť, otáčky stúpnu - len presne nechápem tú funkciu regulátora vlastne, otáčky aby pri záťaži neklesali ale naopak aby boli vyšie, konštantné - väčšinou sa to práve riešilo že sa pružinka pritiahla aby bol regulátor na pevno akože vytiahnutý. Tak skúsim ešte orginál pružinky zohnať a potom to ladiť.
Prikladám foto pred tým ako to bolo zle: