Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Stále lítý boj mezi 2t a 4t?Vždyť to neni třeba-každý vidí, že 2t je kubaturicky směrem dolů vytlačováno, naproti tomu 4t není dosud v pilách ani v profi křoviňákách a to taky o něčem svědčí.A ohánět se splodinami je mimo mísu, nebo si snad někdo myslí, že když s tím někdo seká celé směny, že 4t by byl lepší?Kdyby měl převažující výhody, tak ano, ale evidentně nemá.A tahat do toho technologii dnešních aut, no nevím, ale rotační sekačky pracují na principu starého přes půl století, to Š100 je proti tomu mladice.A kouřivost je maximálně omezena, nejde poznat, zda spaluje 2t nebo 4t, kouřit umělo M2t nebo Mogul TS, ale už do tráboše či jawy jsem používal Antifume-Antismoke od motulu a nebylo co řešit.Nic pro šetřílky, jak někdo zde trefně napsal ;-).