Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Medzi akumulatormi Makita a Dolmar je rozdiel v kapacite a aj cene. Dokonca maju aj odlisnu koncovku, teda zamenit sa daju len v specialnych pripadoch. Makita ma vyssiu kapacitu a aj cenu. Dolmar je hobby trieda, Makita je profi. Pokial za lacny peniaz, bezte do Lidla. Maju akciu za 250 E.

Aj z Lidla som mal krovinorez. Vydrzal pracovat asi tri hodiny. (Po prvom uspesnom pouziti som zahodil blocek. Moja chyba) Susedovi neprezil sezonu.

S predajcami je zbytocne za bavit. Viem, o com pisem a poucil som sa na vlastnych chybach. Cinsky ci Lidl vyrobok si jednoducho nemozem dovolit - su prilis drahe aj za tu cenu. Hladam zasadne zastarale vyrobky s tradiciou znacky preverenou casom. Pokial kosite 400 metrov stvorcovych mozete pouzit cokolvek, zaruku to spravidla nejak prezije. Pokial kosite 40 arov na chalupe a 0,8 ha vo vinici, cenite si vlastny cas, chcete spolahlivu kvalitu za lacny peniaz, dostupny servis v blizkosti pouzitia a zakladny servis si rutinne robite sam, inak sa nedoplatite. Kosacky sa predavju na odporucanu plochu, t.j. zivotnost je dana poctom metrov o ktore sa starate. Takze skrtam aj niektore benzinove Vari (preznaceny cinsky vyrobok) ci Alko (ma dobru cenu, dostupny servis, len jednotkove naklady a zivotnost je horsia v porovnani so znackami).

Moja volba je stvortakt, najsilnejsi motor a znacka na hranici profi triedy.

Su baterky ktore maju kapacitu i vykon, ale jedna stoji viac nez som ochotny dat za cely system. Ono je to ako a autami na baterky, najlacnejsia Tesla S stoji trikrat tolko ako bezne auto, ma tretinovy dojazd, dobijanie sa rata v hodinach, baterky nevydrzia ani styri roky a nova baterka stoji polovicu ceny auta.

Mimochodom, najlepsi pomec cena/vykon maju stare trakcne olovene baterie. Len ta vaha.

U bateriek sa bezne klame. Za poslednych 5 rokov vzrastla kapacita pri rovnakej hmotnosti asi o 50 %, zivotnost, pokles kapacity s kazdym nabijacim cyklom, sa nezlepsila, mam pocit, ze skor naopak- aspon u mobilov. Ziadna baterka nema rada skladovanie v teple (najviac litiove), vysoky vykon (prehrievanie) zivotnost znizuje. Pomerne vyrazne.

Viem o com pisem. Dokonca mam informacii viac ako vy. Len vy jazdite v elekromobile a ja s klasickou benzinovou atmosferou bez turba. Elektrokosacku si namozem dovolit. Nemam na nu totiz cas. Cas su peniaze a ja mam v kosackach ulozenu celu "Fabiu". Fuj biozlozka v benzine, fuj elektricka kosacka, fuj dotacie, fuj turbomotory.

Viete, ze skutocna buducnost baterii, solarnej anergie, nelezi v Litiu, ale v organokovovych zlucenianach na baze zeleza? Kupit si ju dosial nemozete. Ale aj do baterii sa v buducnosti bude tankovat nabita kvapalina...

PS: dovod povodnej temy bol o hmotnosti a nahrade el. kabla. Jedinou realnou nahradou kabla je spalovaci motor, hOwGH.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 18 a číslo 11.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika