Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Dodbrý den 

Známý koupil sekačku od Vari s motorem Honda GCV 190. Nalil předepsaný benzín, dal předepsaný olej Honda těsně pod maximální hladinu. Motor i teplý je nutno startovat přes sytič a po ubrání plynu přesně na polovinu dráhy mezi ZAJÍCEM a ŽELVOU motor zhasýná. Motor zrychluje a pak spomaluje i na poloviční plyn (pokud není zatížen).

V prodejně kde sekačku zakoupil mu nabídli opravu, ale musí si jí zaplatit protože na palivový systém se prý záruka nevztahuje.

1.) Myslíte si také že to bude ucpaná tryska / přívod paliva?

2.) Může si karburátor vyčisti sám pokud je stroj v záruce, nebo nesmí na karburátor šáhnout?

3.) Postupuje prodejce správně že za seřízení (vyčištění) karburátoru - otáček požaduje zaplatit stejně, jako u výrobku, který je již po záruce?

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika