Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Ano, pro koncového zákazníka vždy ručí za úhradu záruční opravy prodejce a Vás nemusí zajímat, jestli na pokrytí záručních oprav dostal desátý kus zdarma, nebo jak má sepsanou smlouvu s dovozcem. Jenže u značkového výrobku, můžete reklamaci uplatnit i u oficiálního dovozce či jiného jejich smluvního partnera (zejména prvních 6 měsíců od nákupu je to jisté).

Neoficiální dovoz? Zkuste reklamovat výrobek určený pro rumunský trh u oficiálního rumunského dovozce wink

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 15 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika