Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Ja by som išiel do 4T, je síce tažší zložitejší, má nižší výkon a je potrebná častejšia udržba-výmena oleja, no nižší výkon dohána vačším krutiacim momentom, motor má nižšie otáčky a spravidla 4T motori dosahuju vyššiu životnost voči 2T. Taktiež štartovanie je jednoduchšie a nie je hlavne potrebné miešat palivo s olejom, benzín možte skladovat dlhšie. Naproti tomu 2T dovoluje prevádzku v akajkolvek polohe, čo umožnuju i niektoré 4T motory ale dole hlavou by som to u 4T neskušal.Zvuk 4t je taktiež príjemnejší a nezatazuje Vás spalinami a dymyvostou. Naproti tomu je dobré 4T motor pred prácou nechat krátko zahriat na volnobežných otáčkach-2 až 3 minuty.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 14 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika