I já jsem si koupil na pohled krásnou sekačku Nordix. Za dvě léta jsem s ní sekal třikrát. Poprvé se to povedlo, podruhé už ne. Převoz do prodejny 25km. NA opravu má servis měsíc, pak musí vrátit peníze. Oprava trvala přesně 29 dní. Vyměnili svíčku. Zase jízda pro sekačku 2x 25km. Jen jsem ji doma nastratoval ozývaly se hrozné zvuky a pojezd nefungoval. Znovu tedy do prodejny. Znovu 29 dní. Oprava nebyla uznána, protože byl spadlý řemen.
Nicméně byli tak laskaví a řemen nasadili. Posekal jsem podruhé. Potřetí se nepovedlo sekačku nastartovat. Opět jízda do prodejny. Oprava 29 dní. Neuznána. Doma jsem nastartoval, motor chytl a já posekal potřetí. Počtvrté zase nechytla. Jízda do opravny a na parkovišti ji chudák prodavač startoval asi půl hodiny. Nic. Nekonečný příběh pokračuje. Zase byla odeslána do servisu, kdesi u Opavy. Oprava nebyla uznána, prý je vše v pořádku. Prodavač mi ji předával, ale bohužel se mu nepodařilo sekačku nastartovat. Znovu ji poslali zpět do Opavy. Po 29 dnech přišla. Oprava neuznána. Sekačka byla vždy ze sevisu zaprášená, špinavá s fleky od oleje. Neuvěřitelá historka skončila vrácením peněz. Nestěžuji si na OBI, ale na neskutečně arogantní jednání servisu, který jistě ví, jaký se prodává šmejd. NORDIX NIKDY VÍC!