Zdravím vás přátelé,
toto vlákno naprosto krásně ukazuje obchodní politiku filiálky STIHL v ČR a pan Mirek je krásnou ukázkou přísloví " koho chleba jíš, toho píseň zpívej"! Základní poučkou pro prodejce je bod číslo jedna příručky tedy, chceš ND?, kup si nový stroj! Jak jinak si vysvětlit nemožnost zakoupení ND na stroje již vypuštěné z výroby, nebo prodeje v ČR, pokud jejich inovované modely jsou v Evropě běžně k dostání! Jeden příklad za všechny, pila STIHL 038, pohon olejového čerpadla. Z Modřic odpověď : " Pila byla ve výrobě již ukončena, desetiletá lhůta pro dodávky ND proběhla, díl se nedodává! ". Jak si pak vysvětlit, že MS 380 a 381 má tyto díly shodné, dokonce se stejným objednacím číslem, pily shodné modelové číslo???!!! Vysvětlení je nasnadě, pro posouzení obchodní úspěšnosti národního zastoupení je rozhodující prodej celků a nikoliv spokojenost zákazníků vlastnících starší modely! Stejně tak pro výplatní pásku vedení zastoupení! Modřickým se prostě nechce komplikovat si život zajišťováním dílů na stroje z kterých jim před tím "nekáplo"! A stejné to je i se zárukou. Proč německý servis může v klidu a pohodě provést záruční opravu stroje s českým ZL a český se kroutí a posílá zákazníka do Německa? Protože ví, že Modřice ho tam pošlou také! V Modřicích si bohužel ještě nevšimli, že jsme součástí EU!!!