To jsou ale pěkný nesmysly, co tu píšete o MKS. Pokud budete hodně pomalu zapínat pojezdovou řemenovou spojku, spálíte řemen a kladku. A pak budete muset stroj rozebrat a opravit. Nakonec uvidíte sám, že MKS je velice kompromisní stroj, velmi podobný kultivátorům MS 06,17,19...
Právě u VARI je spojka tím nejlepším řešením - zabírá plynule a bez cukání nebo trhání. Při správném zacházení vydrží spojka dvacet let i více bez problémů, mám dost známých kteří spojku neměnili, přičemž mají VARI z roku 1990. Stejným způsobem jsou řešené stavebnice firem Motor Jikov, DAKR a Šupa, také s odstředivou spojkou.
Právě pro Vari hovoří vysoká spolehlivost a dobrá dostupnost náhradních dílů, to samé mohu říci za sebe co se týče Dakru- bez obtíží, díly posílají velmi ochotně a během dvou dní jsou doma. Pokud byste si pořídil MS, budete stále něco opravovat, stroj má trubkový rám, který je nepříliš kvalitně zpracován.
Další samostatnou kapitolou je výměna příslušenství. U Vari systému máte z orby na sečení předěláno během půl minuty - stačí mít převodovku s bubnovkou (např. DSK 316 PVN+ Samson nebo Dalila) a motor přehodíte během pěti sekund z velké převodovky na malou. Kdežto u MS a MKS musíte stroj po napojení sekačky nebo jiného točivého stroje ještě seřídit, hlavně se to týká napínání řemenů a pětné montáže krytů.