Zde je to náznak na více závad. Změny pohybu, které mají vliv na chod motoru jsou v jednodušších případech způsobeny chybným nastavením karburátoru. Dále nevím, jestli to dělá až když je méně benzínu v nádržce - to by mohlo být způsobeno absencí filtru v nádržce, nebo prasklou hadičkou - případně není dobře nádržka odvzdušněna - vyrovnání tlaku. Další možnost je při změně polohy za provozu to, že rotující díly - klikovka nemá v pořádku hřídelové těsnění, a to se projeví zatím jen při vychýlení stroje do strany. Postupně to ověřte, myslím jednodušší úkony, podle stavu se potom musí přistoupit k těm složitějším. Zdůrazňuji - ověřte dotažení a stav těsnění kolem karburátoru, pod válcem i na samotném karburátoru - zde bych ověřil i jednotlivé díly - jehlový ventil, membrány a vahadlo, které ovládá jehlový ventil.Dále ověřte, zda jde nasát hadičkou, která vede ke karburátoru opakovaně 20ml benzínu stříkačkou - nesmí být zejména po druhém nasátí poloviční či méně.