Co se týká přidřeného ventilu, je to možnost závady. Ale ohledně vyjetí nádrže nechat motor vychladnout, to je naprostý nesmysl. Mě naopak mechanik Hondy řekl, že tyto motory jsou stavěné na provoz ve vysokých teplotách a to při max. výkonu. Jeho odpověď byla na můj dotaz, zda mám motor nechat po plné zátěži chvíli běžet na volnoběch, aby se takový vzduchem chlazený motor ochladil. Není třeba, byla odpověď, chlazení je předimenzované a motor je možné kdykoliv zastavit a znovu nastartovat. Od r. 1995 to tak dělám a nenastal žádný problém s přehřátím, nebo startem. Když je úplně vyjetá nádrž, je třeba někdy použít sytič, pouze krátce, protože jinak se musí startovat vícekrát. Zde bych viděl - pokud je ventil přidřený - problém v kvalitě mazání, vliv na to má i nekvalitní, stará pohonná hmota, která dřík sacího ventilu oplachuje. Výfukový ventil pracuje při vyšších teplotách a zde se zase projeví správný olej, který odolává - maže - při vyšších teplotách.