Tak jsou tam v podstatě 2 hejblata :)). Jedno ovládá skrtící klapku karburátoru - je spojeno s regulátorem otáček - na boku motoru plochá páčka a udržuje takto nastavené otáčky - na tomto se nastavuje volnoběh - šroubek u černé plastové součástky . Druhé ovládá dálkově od plynu - konečná poloha páčky plynu - sytič. Ještě je tam tak dobře pod vzduchovým filtrem i krytem motoru schovaný šroubek - jak uvedl p. Durkovič - mosazný, ten je na nastavení bohatosti směsi. Nastavuje se při teplém motoru a pomalu se otáčí na obě strany, až se nalezne poloha, kdy jsou otáčky nejvyšší, ale pravidelné a nechá se to tak. Pozor i vzduchový filtr musí být čistý a nový benzín v nádrži. Nastavení plynu je třeba udělat tak, aby poloha sytič byla správně - tedy v krajní zadní poloze páky plynu uzavřená sytičová klapka - je to pro orientaci také černá plastová součástka na hřídelce vedoucí k sytičové klapce, ale na táhle není navléknutá pružinka. Když to nastavíte moc, s velkou vůlí, tak motor špatně startuje -klapka není dovřená, obráceně je to potom špatně v poloze plný výkon je již mírně aktivovaný sytič - motor má nižší výkon a vyšší spotřebu, kouří černě.