Poraďte jaké kytky?



Jájina - (1) 
17.5.2005 13:35, zobrazeno: 26482x

Prosím o radu, jsem zahradnice začátečník a nevím jaké květiny zasadit, aby byly květiny nenáročné a bez vyjmutí na zimu.
Je to na slunné stanoviště.
Moc děkuji :o)

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
jarmila - (19), 19.5.2005 20:34
Ptáte se jaké kytky pěstovat,jestliže se jedná o hlíznaté tak je výběr dost omezený,protože většina hlíznatých rostlin se u nás musí na zimu vyndavat.Pouze bramboříky a to jen některé druhy přezimují venku ale ty mají radši půdu vlhčí a polostín pod keři.Také kosatce jsou krásné a dost nenáročné ale kvetou pouze kratší období a pěstují se z oddenků.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 137.8 (?), 6.5.2008 10:53

Nevyndávají se narcisy, ocún (jedovatý, podzimní květ tuším), ladoňky, modřence (jarní květ), lilie (letní květ, raději přikrýt), snědek...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host, 5.7.2005 14:09
Teď v horkém létu bych nic nesadila. Navíc se musíte rozhodnout, jest-li chcete pěstovat menší květinky - skalničky, nebo si zvolíte trvalkový záhon a vysadíte vzrůstnější květiny. Hodně lze získat od známých na
jaře, osobně bych Vám přispěla zdarma, ale nejste moje sousedka
a poštou bych to neřešila. Pokuste se také o pěstování kytek něco přečíst, abyste pak nebyla zklamána výběrem. Chce to hodně práce, trpělivosti a i lásky ke kytkám. Ne vždy je naše snaha korunována úspěchem. Latochová
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 134.100 (?), 21.5.2006 23:06