Co to mám na palicích česneku?



Stránky: 1,  2   
host - 29.226 (?) 
28.7.2015 14:00, zobrazeno: 13765x

Dobrý den,  kamarád mi přivezl z Anglie velké palice česneku, zasadil jsem, sklizeň krásná, a na palicích mám takové malé pacibulky asi necelý centimetr. Dá se s těmito pacibulkami něco dělat? Je jich přibližně 5ks na jedné palici. Děkuji za odpověď, jsem laik a ještě jsem se s tím nesetkal. Karel

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 193.20 (?), 29.7.2015 3:24

Foto, by nebylo?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 29.226 (?), 29.7.2015 9:53

já už jsem to oloupal, ale vypadá to asi takto.  přímo na palici česneku je pár jakoby malinkých stroužků, ten česnek je bílý a ty malinký jsou světlonce hnědý, a zdálo se mi, jako když to vyrůstá z kořenů, ale ten česnek je opravdu pěknej, krásný velký palice. kamarád byl na návštěvě v anglii a když tu krásu viděl, tak mi koupil jednu palici abych to vyzkoušel. tak jsem to udělal a opravdu stojí za to.  akorát nevím, co ty malinký stroužky. už jsem se ptal dosti zahrádkářů a nikdo se s tím nesetkal. neznám ani odrůdu toho česneku, tak nevím, jak to najít na netu. tak snad se mi to podaří zjistit tady. karel

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 17.210 (?), 29.7.2015 12:14

tiez som to mal... prvykrat tento rok

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 25.2 (?), 29.7.2015 20:39

Nevím, šlechtěných odrůd česneku je spousta. Španělské i Francouzské odrůdy paličáku některé mají též pacibulky přisedlé těsně nad česnekovou palicí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 32.110 (?), 8.6.2017 6:57