Stříhání jednoduše - broskev



Stránky: 1,  2,  3   
host - 52.207 (?) 
31.7.2008 13:38, zobrazeno: 101657x

Poprosím Vás tento rok na jaře jsem si vysadila broskvičku a meruňku-(jsem začátečník)takže myslím, že tak 5 roků nestříhat jen postřik proti kadeřavosti-doufám, že to říkám správně-kdyžtak raďte a opravujte.Potom u stříhání budu si zachovávat 4 hlavní větve-které pokud už budou hodně dlouhé, tak je uřežu za 6 kvítkem???a také budu stříhat nějaké miny větve co se točí směrem dovnitř úplně ukraje..dobře 4 větve mám-je jedno pokud plodí či ne(potom)? pak porostou na každé ze 4 malé asi s plody kolik jich mám nechat na té jedné ze čtyř?na těch malých budou plody a ty taky zkracovat za 6květem že?no a pokud ty malé nebudou plodit, tak je ustřihnu-pak doroste nová plodící malá neplodí ustřihnu-je to tak nějak?Napište to prosím úplně jednoduše a bez odb.názvů... Hlavně mě zajímá kolik větví nechat na té hlavní-aspoň zhruba? děkuji-je to motanice, ale aspoň trochu:))

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 52.207 (?), 31.7.2008 13:57

To byl první velký dotaz a druhý dotaz na zahradě mám jednu starší broskev-totalně hrůza-nestříháná-vysoká-dlouhé suché větve a někde na konci listy zkroucené a pár nasebe nelepených broskví-které vždy většinou upadnou-opravdu škaredá broskev-co sní? je možné že je 7 let nestříhaná a jen tak žije i s kadeřavostí apod. Napadlo mě na podzim ji úplně odřezat celé větve komplet a nechat jen kousíček od kmenu aby se celá obnovila-jde to takto?jak dlouho to trvá a má to cenu??? anebo raději zasadit novou a tuhle zrušit...?děkuji moc-dnes ji nafotím..a dám sem fotku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 52.207 (?), 31.7.2008 15:13

Ještě k prvnímu dotazu-třeba, že byste mi to někdo nafotil(ty Vaše) a podrobně popsal a ukázal-aspoň si to budu pamatovat a možná více lidí to bude taky zajímat:))

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku