Pnoucí fuchsie



amazonka999 - (3) - 161.129 (?) 
9.3.2012 19:49, zobrazeno: 8147x

Zdravim, jsem tu nováček a už mi tu líbí. Prosím o radu, zda se dají přes zimu uchovat pnoucí fuchsie stejně jako keříkové... zda můžou být v úplné tmě a kdy je ostříhnout. Děkuju smiley

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
Marie12 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (429) - 64.226 (?), 9.3.2012 20:52

Pnoucí fuchsie?Nemyslíte převislé tak ty se dají uchovat jako keříčkové.Já sestříhávám na podzim o jednu třetinu a na jaře zase jednu třetinu ještě je mám ve sklepě, ale jak se oteplí budu už přesazovat do nového substrátu a sestříhávat.A v úplné tmě tak to nemám vyzkoušené myslím, že trochu světla by měly mít.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
amazonka999 - (3) - 161.129 (?), 10.3.2012 7:57

jojo, převislésmiley,jsem se blbě vymáčkla! Děkuju za radu, já mela loni krásný, ale prostě nevydržely.Každý rok jsem je dostávala nové od bábinky, ale letos to bude naposled, už jí bolí moc nožky, takže je musim už uchovat.zkusim připojit fotku


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 182.192 (?), 9.4.2012 14:31

Já je přez zimu nechávám na chodbě u okna, mají chladno a hodně světla. Většinou kvetou i v zimě. Mám je už asi 10 let.  Jednu jsem omylem nechala přez zimu venku, zmrzla ale na jaře ze země vyrazila znovu. Proto je považuji za nezmar. Když se mi větrem ulomí větvička stačí dát do vody nebo rovnou do země a pustí kořeny. :-) Jsou to skvělé kytičky!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 224.116 (?), 26.4.2012 14:33