Pane inženýre, chápu vaší obchodní strategii, prostě jste zaměřeni na dodavatele služeb, maloobchodní prodej a podporu koncového zákazníka neumíte (a na tom není nic špatného) a bohužel ani umět NECHCETE. Navíc se odborní smluvní montéři chovají zároveň jako dealeři a navíc jsou smluvně vázáni na Vaši firmu a RainBirda by montovat nemohli :-)).
Všechno ostatní je vata (vytopený sklep a podobně). Dát dohromady manuál instalací (který navíc máte dostupný pro Vaše odběratele) není žádný problém, ostatní velkododavatelé, zaměření též na montážní firmy nemají v případě dotazu koncového zákazníka takový problém jako Vaše firma. Jistě se mnou budete souhlasit vážený pane inženýre, že realizace závlah koncovým uživatelem by se stejně nestaly hlavním segmentem VAšeho odbytu. Navíc, jak jste správně napsal, byli by jste zodpovědní pouze za koncové komponenty a nikoli systém jako takový.
Všichni dodavatelé závlahových systémů proklínají Gardenu pro její v pravdě průměrné produkty, ale gardena se na rozdíl od většiny (nikoli ale všech) velkododavatelů závlahových systémů s koncovým zákazníkem MAZLÍ
Přístup Vaší firmy je tragikomický, na Vašich velmi nepřehledných webovkách drolíte kousky informací , stejným způsobem, jako kdyby se jednalo o informace vedoucí ke stavbě Hvězné brány nebo výrobě Perpetua Mobile.
Když to člověk vidí, neví zda se má smát, nebo plakat, zvláště když jsou všechny velmi obsáhlé materiály volně dostupné na stránkách výrobce systému Hunter. Ty VAše jsou opravdu k ničemu.
Na na stránkách výrobce systému Hunter najde zájemce stovky megabyte manuálů, návodů, katalogů bez tajupúlného mumlání o nenapodobytelné technologii a vytopených sklepech.
Jak to zde píší?
Instruction Sheets -Small enough to fit easily into your pocket, yet filled with all the basic information you’ll need.
Owner's Manuals - Each manual is a fact-filled “how to” guide for that product, with step-by-step instructions for every feature and function.
S přáním krásného dne
CH.A.