UV lampa - jak zapínat



Meeeda1 - (37) - 92.74 (?)
27.4.2011 22:46

Ryby nebyli nemocne a voda je cista... zajimave.-)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Stránky: 1,  2   
host - 232.98 (?), 27.4.2011 22:10, zobrazeno: 9590x

Dobrý den, rád bych se zeptal na názor ohledně používání UV lampy. Mám jezírko 2 m/3, filtrace má lampu 11W, což je myslím dost silné.

Dnes jsem mluvil s technikem, který mi říkal, že lampu stačí zapnout denně tak na 4 hodiny, že nemusí běžet trvale (doteď běží 24 hodin s celou filtrací).

Opravdu stačí jen tak málo?

PS: dá se nějak poznat, že už je nutná výměna? Jak poznám malou účinnost na zářivce?  Mám ji už třetím rokem.

Děkuji za názory.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Meeeda1 - (37) - 92.74 (?), 27.4.2011 22:45

Ja ji nepouzivam a pohoda... vyhazovani penez?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Meeeda1 - (37) - 92.74 (?), 27.4.2011 22:46

Ryby nebyli nemocne a voda je cista... zajimave.-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
benistr - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (109) - 195.153 (?), 27.4.2011 23:16

Dobrý den,

Opravdu UV nemusí běžet celý den nevím jestli stačí 4 hod denně nechal bych jí alespoň 6 přes sezonu.

Jinak žářivka se má měnit každý rok, tak jesli jí používáte tři roky asi je na čase.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Martin Hrkal - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1463) - 73.81 (?), 28.4.2011 9:16

UV lampa je jedna z nejvíce diskutovaných součástí technologie pro zahradní jezírka, a můžete se dočkat naprosto protichůdných odpovědí. Osobně si myslím, že údaj výkonu lampy je jen částečná informace, a je třeba ho porovnat s parametrem výkonu čerpadla, resp. množství vody, protékající skrze lampu.