Nemoc třešní a dalších stromů? Jsem začátečník



host - 248.15 (?)
7.9.2016 21:47

Nepřipadá mi, že by jim něco bylo (až na tu broskev, ta dožívá - ale při podepření klidně ještě může několik roků plodit, než začne plodit nová). Suché větve jsou normální jev, jak strom stárne. Jen je asi neměl kdo odstranit. Šeřík stačí po odkvětu prořezat a pokrátit.           Lída

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
V53 - (1) - 0.224 (?), 7.9.2016 19:32, zobrazeno: 3146x

Zdravím vás! Koupila jsem starý domek se zahradou, kde po smrti paní nikdo tři roky nebydlel. Na zahradě jsou mimo jiné tři třešně. Jedna velmi vzrostlá a dvě o něčí menší. Vedle těch menších je starý ořešák, o kousek dál šeřík a za domem malá broskvoň Kromě největší třešně, která se zatím drží a třešně byly skvělé, se mi zdají ostatní stromy a keře více či méně nemocné. Šeřík má spoustu holých uschlých větví, kvítky byly zakrslé, listů pár. To samé už i třešeň a ořešák ale zatím spíše ve spodních větvích. Brskovoň je uz asi na odpis, kmen je zčernalý a obnažený na lýko.Vypozorovala jsem na těch suchých větvích lišejníky, a u třešní taky ty zkroucené a tečkované listy na konci větví. Jsem holka z města, a netroufám si na diagnózy a následné řešení jen tak od stolu (googlu).Moc děkuji za rady případně kontakt v okolí Lysé nad Labem, kdo by případně pomohl. Verča

Foto stromů, poslední dvě broskvoň
Foto stromů, poslední dvě broskvoň
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 248.15 (?), 7.9.2016 21:47

Nepřipadá mi, že by jim něco bylo (až na tu broskev, ta dožívá - ale při podepření klidně ještě může několik roků plodit, než začne plodit nová). Suché větve jsou normální jev, jak strom stárne. Jen je asi neměl kdo odstranit. Šeřík stačí po odkvětu prořezat a pokrátit.           Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz