Bio prostředky proti mšicím?

host - 61.218 (?)
3.3.2010 9:39

Můžete zkusit Biool, je to na bázi řepkového oleje, třeba to zabere. Osobně jsem skeptický, většinou tyto přípravky mají nižší účinnost než chemické.

A pokud po postřiku byly spáleny listy, tak bych typoval, že byl postřik provedený špatně-příliš velká koncentrace, popř. za plného slunce.

A ještě si dovolím technickou poznámku, biopotraviny jsou tak trochu podvod na spotřebitele. Není totiž pravda, že při pěstování bioproduktů se nesmí používat chemické postřiky.Postřiky se samozřejmě používají, ale jsou povoleny jen určité přípravky a musí se použít za přesně definovaných podmínek.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 83.188 (?), 3.3.2010 9:03, zobrazeno: 5979x

Jsem úplný začátečník v pěstování všeho... Mám problém s mšicemi na všech ovocných stromcích (3. rokem zasazeno - třešně, jabloňe, hrušně) do té míry, že stromky mají zcela zkroucené listy a nemají přírůstky, takže po opadnutí listí vidím, že stromek je téměř stejně velký, jako byl na jaře... Po postřiku se listy jakoby spálily, nemám do toho chuť znovu... Navíc bych ráda měla bio úrodu, aby ji mohlo jíst i batolátko. Přečetla jsem si v diskuzi o lepových pásech, Existuje ještě něco jiného? A k pásům prosím o radu: kdy se aplikují? Jak se na strom upevňují, drátem, nebo se přilepí ke kmeni stejným lepem, jako je nanesen na povrchu? Děkuji. L.D.

host - 61.218 (?), 3.3.2010 9:39

Můžete zkusit Biool, je to na bázi řepkového oleje, třeba to zabere. Osobně jsem skeptický, většinou tyto přípravky mají nižší účinnost než chemické.

A pokud po postřiku byly spáleny listy, tak bych typoval, že byl postřik provedený špatně-příliš velká koncentrace, popř. za plného slunce.