Studené pařeniště - jakou zeleninu pěstujete prosím?



host - 90.250 (?) 
12.4.2013 19:41, zobrazeno: 5324x

Dobrý den, muž postaví o víkendu studené pařeniště (letos pod ním nebude hnůj z časových důvodů, příští rok ano). Jsem začátečník, tak prosím o tipy, co pěstujete. Mám v plánu salát, teď z jara i kedlubny, ředkvičky, v máji papriky. Ještě něco? Možná lilky? Brokolice, květák? (víko plánuji v létě sundat) Děkuji.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 90.250 (?), 12.4.2013 19:43

Dodávám, že pařeniště bude z folie.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
KUKY - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (4477) - 38.136 (?), 12.4.2013 20:28

Já používám studené pařeniště jen ke štuprování teplomilné zeleniny, rajčat a paprik. Studené pařeniště znamená bez zdroje tepla /hnůj/. Jen co slunce zahřeje. Sadbu mám doma a štuprovat budu asi za 10 dnů. Pojem štuprovat /pikýrovat, rozsazovat/ používala před mnoooha lety paní, Bulharka, ke které jsme chodili pro sadbu. Přijde mi to takové milé, po letech. A je to asi z němčiny, nepátral jsem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
tatnda - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1196) - 167.132 (?), 12.4.2013 21:13

Zdravím, si dejte aspoň jednu řadu hnoje na šířku rýče, když není čas to zaorat celé, papriky to ocení, popř.rajčata, můžete zasadit i okurky a nechat je šplhat mimo, ať vám to pařeniště nazaplní a dekl sundáte.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 90.250 (?), 13.4.2013 8:55

Děkuji za rady, zařídím se dle nich. Zas tolik místa, jak jsem myslela, mi nezbyde, bo muž si vzpomněl na meloun laugh.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Michal. - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (711) - 8.222 (?), 12.4.2013 21:21