Rada

host - 173.160 (?)
16.9.2009 20:14

dobrý den, podle obrázků vidím, že na té půdě vám asi opravdu nic neporoste. Rozhodně nejsem žádný odborník, ale zahrádka je mým koníčkem a také sleduji pořad / zahrada je hra/ a podobný problém tam řešili. Ty barvínky máte zasazeny řekla bych v tvrdé jílovité zemi. Aspoň to tak vypadá, ale barvínky z vlastní zkušenosti rostou lépe ve vlhchčím a polostinném místě. Jestli máte tuto půdu i pod vrbami a tisy, tak si myslím, že to bude podobný problém, u těch vrb určitě. U tisů můžete určitě zkrátit protáhlé výhonky, zahustí se. Ale myslím si, že by pomohlo odkopat asi 50cm zeminy a vyměnit za novou humózní. Jiné řešení je udělat tam malé jezírko a upravit okolí kameny a zabezpečit aby vám tam nespadlo dítě. Ale to je jen moje představa a rada. Ta napadená jabloň to bych řekla, že nemá vliv na vaše rostlinky. A jestli tam máte nějaké škůdce, tak to nejde poznat na těch fotkách.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Michaela Macáková - (9) - 208.72 (?), 2.8.2009 16:05, zobrazeno: 4388x

Dobrý den, na tématu ŠKŮDCI jsem včera prosila o naléhavou pomoc o radu a protože se mi ozvala jen jedna paní, která mi na toto téma nedpověděla, žádám vás podívejte se a poraďte mi PROSÍM!!! Jinak snad přijdu o všechny rostliny, přidala jsem i fotky a už je to i na tisech

Předem moc děkuji Michaela

PS: měla bych ještě dotaz na ostříhání vrb /jsou také napadené/  a co s barvínkem když černá od kořene /je tu hodně kyselá půda,všude se tvoří mech/! Nějak se mi to na zahradě všechno hatí, jsem z toho úplně zoufalá

posílám foto vrb, ale moc na nich vidět není /na té druhé fotce je za plotem vidět kmen jabloně která je něčím napadená, ale není naše tak nevím co s ní/ a barvínkovou plantáž