Víno a první mrazy



host - 136.34 (?)
28.10.2008 13:53

Nejsem vinařský odborník, mám je několik hlav jako hobby, tak berte muj příspěvek s rezervou.(Když už se nikdo neozval).Asi vám přemrzlo hrozno nějaké pozdější odrůdy, která do mrazíků nestačila dozrát.Po zmrznutí už nedozraje.Plně vyzrálé hrozny, přes které přešel mráz sklízím ještě nyní a chuťově jsou dobré.Odrůda Boskoop Glory.Pepík

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 60.168 (?), 11.10.2008 20:29, zobrazeno: 6482x

Dobrý den, během září se u nás vyskytl první mrazík. Víno dozrávalo, ale důsledkem mrazu ztratilo chuť. Ani po týdnu vyšších teplot nedošlo ke zlepšení. Má mráz skutečně tak velký vliv na chuť dozrávajícího vína?

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 136.34 (?), 28.10.2008 13:53

Nejsem vinařský odborník, mám je několik hlav jako hobby, tak berte muj příspěvek s rezervou.(Když už se nikdo neozval).Asi vám přemrzlo hrozno nějaké pozdější odrůdy, která do mrazíků nestačila dozrát.Po zmrznutí už nedozraje.Plně vyzrálé hrozny, přes které přešel mráz sklízím ještě nyní a chuťově jsou dobré.Odrůda Boskoop Glory.Pepík

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 168.167 (?), 29.10.2008 6:47

Včera jsem sklidil první úrodu z Muškátu Hamburg a chuť je výborná i přes ranní mrazíky a nedostatek slunce v posledních dnech.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 68.70 (?), 24.11.2008 10:17

Dne 22.11. jsem sklidil posledních 10kg Olšavy, bobule přešlé mrazem, měkké, cukernatost 20°NM, ručně zpracoval, burčák už kvasí.

Zdravím

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 136.16 (?), 28.11.2008 13:59