Písčitý svah



egert - (2) - 160.10 (?)
19.9.2009 15:24

Díky za Vás tip. Jediná nevýhoda u zimolezu Lonicera pileata je ta, že, by měl dorůstat, podle toho, co jsem našel na webu, výšky 1-3 m. Nemám s tím zkušenost, ale měl jsem představu spíše krytí více do plochy. Přesto ještě jednou díky.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

egert - (2) - 250.7 (?), 27.6.2009 20:10, zobrazeno: 6149x

Dobrý den,

rád bych se zeptal, zda by mi někdo nedokázal poradit jaké rostliny použít ke zpevnění svahu, který je převážně z písčité půdy resp. písku. Zpevnění plánuji primárně kokosovou sítí, ale vzhledem ke konsistenci zeminy bych rád doplnil nějakým rostlinstvem s krycí schopností. Celkově jde o plochu asi 100m2, svah je vysoký asi 1,7m a sklon kolem 45 st. Slyšel jsem a uvažoval o skalnících, ale jsem v tomto směru laik, takže za každý tip předem děkuji:-). 

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 8.197 (?), 18.9.2009 0:49

Dobrý den,

mám jen dva tipy:  -  polokeř levandule - je suchomilná a na půdu nenáročná, jen v zimě někdy vymrzá, chce lehký kryt. Kvete modře a lístky při doteku krásně voní. 

           - trvalka jestřábník. Je jich několik druhů a tento se rozšiřuje sám: šedozeloné lístky tvoří přízemní růžice, které kopíruní terén a tvoří souvislý koberec. Teď v září kvete malými žlutými kvítky. E.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 160.10 (?), 18.9.2009 17:25

Velmi děkuji za radu. Už jsem se bál, že se nenajde nikdo, kdo by poradil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Chalupář - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (303) - 111.132 (?), 18.9.2009 20:53