Moje zahrada 3D



host - 205.18 (?)
14.1.2008 20:07

jestli mohu přidat komentář, jsem úplný laik v navrhování zahrady. Ale nějak jsem si ji navrhnout chtěla a udělala jsem to tak, že jsem si ji z různých úhlů vyfotila, fotku nahrála a v programu Rastrový obrázek jsem si tam do fotky malovala, jak chtěla, dokonce jsem si tam vložila i obrázky rostlin. Výsledek je zajimavý, i uspokojivý, pouze pro mou fantazii a potřebu.  Zkuste taky

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                     
host - 210.126 (?), 11.8.2008 9:00

Dobry den,

mozna by nebyl spatny napad podivat se sem: www.zahradkari.cz/zahradkar/sp_mini.htm

zdravim

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 80.104 (?), 11.8.2006 14:15

Program si můžete zdarma stáhnout a vyzkoušet (okleštěná demoverze)

http://www.rgmt.cz/demo-planner-1.html

a uvidíte sama:-)  S programem se dá jakžtakž pracovat na vlastní zahradě, 3D pohledy jsou celkem uspokojivé (nejdou ale vytisknout), celkem slušná encyklopedie rostlin, pakárna při formování terénu. Ale za ty prachy, co chcete? Jinak absolutně souhlasím s panem Stanislawem - pro profesionála nepoužitelné...F.H.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 27.29 (?), 14.8.2006 16:06
 Program jsem kdysi dostal a vyzkoušel co se s ním dá dělat. Pokud jste zahrádkář a chcete si za dlouhých zimních večerů hrát tak prosím ano. Dobrá hračka. Nedovedu si ale představit, že bych si takto opravdu tvořil zahradu. Tady je asi snazší použít tužku a papír , informace o rostlinách najít na internetu a věřit, že moje představy se naplní. Nakonec stejně každý z nás amatérů občas něco předělá. Částečně pro to, že jsme to nezvládli, zpravidla ale proto, že se nám zalíbilo po čase něco jiného. Pokud se chcete návrhy živit tak to nedovedu dostatečně posoudit ale věřil bych panu Stanislawovi .
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci