Příspěvky uživatele - 115.31

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Sbírka švestek a slivoní, 3.1.2008
Dobrý den, bydlím ve vyšší nadmořské výšce v Krušných horách a rostou zde staré švestky ještě po Němcích a řekla bych, že nejsou napadeny šarkou. Nejsem odborník, ale myslím, že to jsou pravé švestky. Pokud budete mít někdo zájem o rouby, myslím že... celý příspěvek >
nova puda v skleniku, 8.11.2007
To není špatný nápad. Počkám na její souhlas a udělám to. Díky
Kde sehnat kakost?, 8.11.2007
Dobrý den, nevíte někdo náhodou kde se dá sehnat Geranium magnificum nebo Geranium himalayan? (doufám, že to píšu správně) Už se marně snažím je sehnat asi 3 roky, ale nedaří se. Mezitím jsem sehnala asi 5 jiných druhů, ale tyhle ne a ne. Děkuji... celý příspěvek >
nova puda v skleniku, 8.11.2007
To je škoda, že jste daleko. Sousedka má 3 koně a "neví co s tím"
potřebuji poradit jaké keře vysadit aby na podzim zčervenali, 8.11.2007
Rozhodně souhlasím s dřišťály a doporučila bych Amelanchier a všechny možné japonské javory. Také červenolistá růj je na podzim krásná. A nezapomeňte na trvalky - pivoňky a kakosty například mají na podzim listy nádherně červené. 
Kde sehnat krásné pivoňky?, 8.11.2007
Za mailovou adresu mockrát děkuji. Nemají také internetové stránky? Rozhodně tam napíšu. A myslíte dřevitou pivoňku sázet mělce? Vím že to platí u bylinných, ale dřevité jsem myslela že mají být zasazeny hluboko kvůli roubu. Je pravda, že před... celý příspěvek >
nova puda v skleniku, 8.11.2007
Rozumím, děkuji za radu. Taky to budu dělat od oka, jen jsem chtěla mít představu. Jestli jste z Krušných hor a budete chtít na jaře hnůj, ozvěte se, mám "nevyčerpatelný" zdroj
živý plot z hortenzií, 8.11.2007