Příspěvky uživatele - 198.206

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Třešeň Van a její stříhání, 2.6.2009
Dobrý den, prvně uvede že jsem docela slušný laik co se týče stříhání stromů. Sice se snažím, ale leckterý sadař by mě asi vyhnal ze zahrady. I když na druhou stranu - převzal jsem asi dvacku ovocných stronů před pěti lety o které se intenzivně... celý příspěvek >
Převislá kočička, 27.4.2009
Ano je to tak. Stříhám všechny kočičky hned po odkvětu za asi tak druhým pupenem a vždy nechám ten co je nahoře, aby kočička pěkně přepadala (měla převis). V neděli sice v Receptáři radili stříhat kočičky jednou za 4 roky, ale já střáhám každý... celý příspěvek >
Zařezávač okrajů trávníků Honda po druhé, 27.4.2009
Děkuji Vám za odpověď. Patrně vyhozených šestnáct stovek. To mě docela štve... Možná časem zkusím ve spolupráci s nějakým kutilem hbězdicový kotouč vyměnit za něco ostřejšího. Do země to docela jde, ale udržet rovinu mě teda nejde.  Ach... celý příspěvek >
Zařezávač okrajů trávníků Honda po druhé, 24.4.2009
V diskusi o trávnicích jsem zadala tento dotaz a zatím mě nikdo neporadil, zkusím tedy ještě tady požádat o radu. koupila jsem si k rotavátoru Honda FG 201 zařezávač okrajů trávníků a vůbec mě to s tim nejde. Nemáte někdo zkušenost jak s tím... celý příspěvek >
Lesni mravenci, 14.4.2009
Mám ten stejný problém. O víkendu naplno kvete třešeň, višeň, merunky, broskve a jabloně začínají mít růžová poupata. Příroda šlápla pěkně do pedálu a valí hroznou rychlostí. Ráno jsem v Brně viděla že začíná jíž nakvétat i šeřík. Ale rovněž mě... celý příspěvek >
Nandina domestica Fire Power, 30.3.2009