Příspěvky uživatele - 26.29

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Terra MJ-5 + T20 - několik dotazů, 2.5.2012
Brány se snad dávají do stejného nastavovacího tělesa jako pluh.Tak nevím v čem je problém?
Vari únik oleja, 10.2.2012
Mě taky tekl olej po aretačním kolíku a po prohlídnutí návodu jsem to provizorně opravil tak, že jsem dal kroužek pod tu převlečnou matici, co jsou v ní zářezy, a zlehka dotáhl.Olej už neteče, ale musím občas zkontrolovat matici, jestli se... celý příspěvek >
Tažná náprava 130mm Vari, 24.10.2011
To jak je šroub vložený bych nepodceňoval.U DSK 316 táta přetrhl několik šroubů než se přišlo na to, že předchozí majitel dal ten šroub z druhé strany.
Nereaguje na přidání plynu, 9.5.2011
Pán nepíše, že startuje přes sytič.Podle toho, že to chcípne při přidání plynuto vypadá na ucpanou hlavní trysku.
Motor Jikov nejde nastartovat, 18.3.2011
Stejně bych zkontroloval přerušovač, možná vyměnil kondenzátor.
Motor Jikov nejde nastartovat, 18.3.2011
Tento motor má kontaktní zapalování, takže shodit větrák a zontrolovat přerušovač, možná i vyměnit zapalovací cívku.Píšete, že kabel jste měnil.Myslím, že bez sundání větráku je to nemožné.
Dvoutakt motor Jikov, 15.3.2011
Teď jsem nepochopil, co tím myslíte, jakože probjí?A kde?
Dvoutakt motor Jikov, 15.3.2011 Obsahuje fotku
Takhle jak to popisuje, mi to připadá, že máte stále plný plyn.Zřejmě vám vypadl kolíček z hřídelky škrtící klapky, který je na levé straně karburátoru. Na fotce v kroužku je místo kde hledat.
Dvoutakt motor Jikov, 13.3.2011
Možná máte přehozené drátky, ten žlutý je od světelné cívky, nebo to nemáte pořádně ukostřený u plynové páčky.
Motor Jikov nastavení hladiny u karburátoru, 2.6.2010
Na babetě se seřizuje hladina tak, že se měří vzdálenost plováku od hrany plovákové komory v poloze, kdy je ventil zavřený.U Vari to půjde stejně.Takže když sundáte spodek plovákové komory, plovák zvednete tak, co půjde, měla by být mezi plovákem a... celý příspěvek >
Radiaca páka na vari, 22.5.2010
Pro host 34.2 : Pěkný popis, krátký a přesný. Pro JS. Ani mě nenapadlo, že jste přidal k dvěma kolům z Vari dvě z fiátka. Pro p.Melagu : Mos pěkné řešení, přesně podle mého gusta. Přeji všem hezký den.Mirek69
Problém s motorem Jikov 1453 Iskra, 28.3.2010
Při změně polohy páčky dochází k většímu napnutí pružiny a tím i většímu tlaku na škrtící klapku.Stačí volnoběžné otáčky doladit dorazovým šroubkem.
Vari - světlo, 16.11.2009
Originál světla na vozíkách za Vari byly vepředu 2x z jízdního kola 6V 0,5A, vzadu 2x červené, žárovky sufitové 6V po 5W.
Nepravidelny chod motoru Briggs, 21.8.2009
Stalo se mi to samé, rozdělal jsem karburátor, sice příčinu nenašel, ale po složení karburátoru byl motor v pořádku.
vlecka, 26.3.2009
U Škody 100/110 byl tlakový spínač na brzdovém válci pro každý okruh jeden.Pozdější typy 105/120/130 už měly spínač mechanický. a
Další diskuze:  1,  2,  3  
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika