|
Příspěvky uživatele - 26.29
|
|
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
|
Terra MJ-5 + T20 - několik dotazů, 2.5.2012 Brány se snad dávají do stejného nastavovacího tělesa jako pluh.Tak nevím v čem je problém? | | Vari únik oleja, 10.2.2012 Mě taky tekl olej po aretačním kolíku a po prohlídnutí návodu jsem to provizorně opravil tak, že jsem dal kroužek pod tu převlečnou matici, co jsou v ní zářezy, a zlehka dotáhl.Olej už neteče, ale musím občas zkontrolovat matici, jestli se... celý příspěvek > | |
| | Tažná náprava 130mm Vari, 24.10.2011 To jak je šroub vložený bych nepodceňoval.U DSK 316 táta přetrhl několik šroubů než se přišlo na to, že předchozí majitel dal ten šroub z druhé strany. | | Nereaguje na přidání plynu, 9.5.2011 Pán nepíše, že startuje přes sytič.Podle toho, že to chcípne při přidání plynuto vypadá na ucpanou hlavní trysku. | | Motor Jikov nejde nastartovat, 18.3.2011 Stejně bych zkontroloval přerušovač, možná vyměnil kondenzátor. | | Motor Jikov nejde nastartovat, 18.3.2011 Tento motor má kontaktní zapalování, takže shodit větrák a zontrolovat přerušovač, možná i vyměnit zapalovací cívku.Píšete, že kabel jste měnil.Myslím, že bez sundání větráku je to nemožné. | | Dvoutakt motor Jikov, 15.3.2011 Teď jsem nepochopil, co tím myslíte, jakože probjí?A kde? | | Dvoutakt motor Jikov, 15.3.2011 Takhle jak to popisuje, mi to připadá, že máte stále plný plyn.Zřejmě vám vypadl kolíček z hřídelky škrtící klapky, který je na levé straně karburátoru. Na fotce v kroužku je místo kde hledat. | | Dvoutakt motor Jikov, 13.3.2011 Možná máte přehozené drátky, ten žlutý je od světelné cívky, nebo to nemáte pořádně ukostřený u plynové páčky. | | Motor Jikov nastavení hladiny u karburátoru, 2.6.2010 Na babetě se seřizuje hladina tak, že se měří vzdálenost plováku od hrany plovákové komory v poloze, kdy je ventil zavřený.U Vari to půjde stejně.Takže když sundáte spodek plovákové komory, plovák zvednete tak, co půjde, měla by být mezi plovákem a... celý příspěvek > | |
| | Radiaca páka na vari, 22.5.2010 Pro host 34.2 : Pěkný popis, krátký a přesný.
Pro JS. Ani mě nenapadlo, že jste přidal k dvěma kolům z Vari dvě z fiátka.
Pro p.Melagu : Mos pěkné řešení, přesně podle mého gusta.
Přeji všem hezký den.Mirek69 | | Problém s motorem Jikov 1453 Iskra, 28.3.2010 Při změně polohy páčky dochází k většímu napnutí pružiny a tím i většímu tlaku na škrtící klapku.Stačí volnoběžné otáčky doladit dorazovým šroubkem. | | Vari - světlo, 16.11.2009 Originál světla na vozíkách za Vari byly vepředu 2x z jízdního kola 6V 0,5A, vzadu 2x červené, žárovky sufitové 6V po 5W. | | Nepravidelny chod motoru Briggs, 21.8.2009 Stalo se mi to samé, rozdělal jsem karburátor, sice příčinu nenašel, ale po složení karburátoru byl motor v pořádku. | | vlecka, 26.3.2009 U Škody 100/110 byl tlakový spínač na brzdovém válci pro každý okruh jeden.Pozdější typy 105/120/130 už měly spínač mechanický. a | |
|
|
|
|