Příspěvky uživatele - 92.43

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Mráz, 25.4.2017
Ahoj... chtěl bych poprosit zdejší odborníky jestli by dle fotek květů meruněk byly schopní říct jestli zmrzla anebo prostě už jen odkvétá? Jsem začátečník... meruňka šla do květu 3.4. (mám proveden Šitův řez)... z této noci ze Čtvrtku na Pátek jsem... celý příspěvek >
Oddělení tůji od trávníku, 10.4.2017
Budu zakládat nový trávník a v hranici zahrady chci zasadit živý plot z tůjí. Mám k tomu dva dotazy. 1. Pod tůje chci nasypat nějaký materiál, aby pod nimi nerostla tráva. Když nebudeme brát v úvahu estickou záležitost, je vhodnější zvolit... celý příspěvek >
Rozestupy mezi tůjemi, 10.4.2017
Dobrý den, prosím o radu ohledně výsadby tůjí. Plánuji založit živý plot z tůjí smaragd. Jaké rozestupy mezi tůjemi bych měl zvolit, aby mi v budoucnu vznikl kompaktní neprůhledný plot? Taky si nejsem jist jak daleko tůje zasadit od plotu. Chci aby... celý příspěvek >
Vliv tůji na hrušně a další ovocné stromy, 30.3.2017
Děkuji za názor. Co se týče hnojení. Postačuje hnojit trávník, dle správných postupů nebo v blízkém okolí tůji zvolit jiné hnojení než v dalších částech zahrady?
Založení trávníku bez orby, na jaře, 16.3.2017 Obsahuje fotku
Dobrý den, prosím o radu se založením nového trávníku, nyní na jaře. Současný stav: zahrada, která byla v minulosti oseta trávou, sečena, ale neudržovaná, s plevelem, místy mechem. Před zimou provedena likvidace totálním herbicidem. Přikládám... celý příspěvek >
Papriky předpěstované pod umělým osvětlením - adaptace?, 13.3.2017