Příspěvky uživatele - 200.142

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Kalendář prací, 10.2.2014
Mě by zajímalo, zda když budu na jaře stříkat kuprikolem 50 na počátku rašení a poté při opadu listů na podzim a je uvedeno, že tímto postřikem se může stříkat max. 3x za rok, zda se to nějak " nebije" s jinými měďnatými prřípravky, např. champion či... celý příspěvek >
Kvitnutie marhul 2014, 7.2.2014
A ta riziková teplota je kolik? Myslím, aby byla přerušena dormance.
Řez meruněk, 30.1.2014
Ano, přesně jak říkáte, jsem začátečník a do jara se chci, alespoň, teoreticky co nejlépe připravit. Je mi jasné, že jak říkáte Vy, musí si to člověk osahat a učí se postupně, někdy i za cenu pokus omyl. Děkuji za radu, vy pěstujete i meruňky jestli... celý příspěvek >
Řez meruněk, 29.1.2014
Děkuji za rady kema83
Řez meruněk, 27.1.2014
No mě to zajímalo tak celkově ten řez, protože nikde neblo uvedeno, že se ten nebo ten řez provádí u takto strého stromku atd. Zatím mám vysazené stromky na podzim 2013, takže jen chci získat informace, ať vím co a jak. Takže jak píšete, první 3 roky... celý příspěvek >
Řez meruněk, 26.1.2014
Chci se zeptat jak na řez meruněk, četl jsem několik článků, ale chtěl bych poradit. Všude píšou, že se meruňka řeže za vegetace, to je mi jasné. Pak se ale trošku ztrácím, protože se píše, že důležitý je zde řez letní prováděný koncem května... celý příspěvek >
Meruňka do vyšších poloh, 23.1.2014
Mittwoch, máš osobní zkušenosti s odrůdami Kioto a Pinkcot? Jaký na ně máš názor?
Meruňka do vyšších poloh, 21.1.2014
A nebo zkusit kanadské odrůdy Hargrand, Harcot nebo americký Goldrich - tyto mě doporučovali jako odolné a vhodné do okrajových poloh. Pak ještě Bergereon.
Meruňky, monilioza 2014, 14.1.2014