Příspěvky uživatele - Palo1

Réva do jílu, 28.6.2010
Ja som amatér a keď chodím po uliciach tak stále snorím aké majú lúdia hrozno a keď sa mi páči tak si vypýtam prút a zasadím. Osobne budem rad ak sa mi podarí nazbierať labrusky ako Concord, Niagara, Delaware, Izabela. Je to moje hobby. A ja by som... celý příspěvek >
Harmavit, 25.6.2010
Ďakujem za radu aplikoval som Ferovit na list, v 0,5% koncentrácii, dúfam že to pomôže. Palo.
Harmavit, 25.6.2010
Je prosím Vás na chlorózu vhodný Harmavit na listovú aplikáciu.
Jaký zvolit řez u pergoly?, 9.6.2010
Nieje to žiaden zázrak je to len odolný samorodák a určite to má mnoho ludí len to volajú iným menom. Ja to mám už 10 rokov. Proti hnitiu bobul nestriekam ničím.Oholím len listy nech majú hrozná viac slnka. Ak dobre vyzreje je to chutné hrozno.... celý příspěvek >
Perenospora - 7. června, 8.6.2010
Mam obavy že už je neskoro ja som tiež našiel dneska perenosporu a jak sa to objavý tak už postreky zaberajú len malo. Ja som postrekoval už 2 krát preventívne no asi pomôže len pekne počasie. Palo
Jaký zvolit řez u pergoly?, 8.6.2010 Obsahuje fotku
Catawaba znáša zamokrenú pôdu bujne rastie bohato plodí choroby na listoch nemá žiadne. Je náchylná na hnitie bobúl ale nie príliš.Vyzerá takto.
Réva - poškození listů, 8.6.2010 Obsahuje fotku
Hm asi nás je viac. Ja som našiel škvrny a šede povlaky na hrozne o ktorom som si myslel že je rezistentná labruska a ide ma s toho poraziť.Môžu mať labrusky pleseň eévovú???:-(
Jaký zvolit řez u pergoly?, 6.6.2010
Ano mate úplnú pravdu ale otec sa nemôže zmieriť s jedným ramenom možno ho presvedčím. Teraz mam natých mojích ramenách asi 100 kvetov. Je to asi veľa na jeden koreň ale je to bujná labrusca Catawaba tak to snáď vydrží. osobne nemám moc rád rez na 2... celý příspěvek >
Pomoc pri identifikácii hrozna, 6.6.2010 Obsahuje fotku