Příspěvky uživatele - MilosK

Mráz ve vegetačním období v roce 2024, 22.4.2024
Na zahradě jsem ještě nebyl, ale v pátém patře bylo -4,9, tak je asi vymalováno.
Meruňky 2024, 21.4.2024
Včera u nás dobrý, dnes asi v háji, vyjasnilo se, bohužel. Zbiroh.
Mráz ve vegetačním období v roce 2024, 18.4.2024
Vydrží, kvetou brzy každý rok a pak mrzne.
Ozark Premier, 18.4.2024
Nejsem odborník, ale už vím že když chci jeden stromek, musí být samosprašný. Tam je zakopaný pes.
Mráz ve vegetačním období v roce 2024, 17.4.2024
Je to v pytli no, tříleté stromky, těším se na první úrodu. Nezbývá než doufat. Meruňky a švestky se ukazují, broskev nic, tam vše pomrzlo, a jabloně začali právě kvést. Papriky už ve skleníku...
Pěstování ozimé zeleniny, 17.4.2024
parada
Modřín 1.5 metru za rok, 12.4.2024
take to nedoporucuji, pokud je to b lizkosti nejake nemovitosti. Mel jsem maly stribrny smrk na male zahradce, a bylo mi ho lito ho pokacet, a doslo to tak daleko ze z toho byl 15m strom, vsude ploty a naklonen na spatnou stranu. Ta sranda mne stala... celý příspěvek >
Papriky 2024, 3.4.2024
Tak premyslim s ohledem na pocasi, ze papriky i rajcata prenesu do skleniku, a papriky pristi tyden asi uz tam vysadim, spis mozna uz o vikendu, na ranni mrazy uz to nejak nevypada. Risknu to, a rajcata kdyztak prikreju nebo odvezu, ty zustanou v... celý příspěvek >
Red Delicious, 19.3.2024
diky moc za rady, obema. pustim se do toho. To vyvazovani a ohybani, do toho se mi moc nechce, ne ze bych nemel cas, nebo moc stromku, ale zvazim to.
Papriky 2024, 18.3.2024
Díky, no vidíš za chvíli budeš sklízet. Mě taky letos přijde že mi jdou nějak líp než jindy že bych se to konečně naučil? Tak příští rok radši až v druhé půlce ledna. Dal jsem totiž na balkon papriky ve výsevnou substrátu co mi zbyly a už jsem je... celý příspěvek >
Papriky 2024, 18.3.2024 Obsahuje fotku