Příspěvky uživatele - 143.17

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Sloní noha - tmavnoucí fleky až velké vyschlé plochy na listech, 9.3.2012
Tak ta,,sloní noha" je spíše jukka, ale směrem k dotazu je to jedno Jestli Vám ji neokousala a neposkákala kočka - vypadá jako vždy... přelitá Ta druhá rostlina je zamioculcas a ty fleky na listech (řapíkách) jsou normální - ona takové... celý příspěvek >
Chřadnoucí sloní noha, 9.3.2012
Jestli myslíte na listech, tak bych tipovala červce. je na to postřik, ale nevím přesně který, zkuste si to pohledat tady v diskusích.
Zamrzlé žáby, 6.3.2012
Vůbec nejsem odborník a snad Vám sem nějaký odpoví, ale já se domnívám, že žáby asi mrznou celkem pravidelně. Nepřezimovávají v takové hloubce, aby to byla už nezámrzná... alespoň ty naše ne - našla jsem ropuchu pod kamenem. Zatím bych s nima... celý příspěvek >
Border kolie do bytu?, 5.3.2012
Já nějak nesouhlasím s chovem psa v bytě všeobecně, ale chápu, že nemá každý barák a psa chce taky... Jenom si myslím, že v tomto případě nejde jen o to koupit si psa... je to náročné, pes by měl být,,velký koníček"...aby to člověk zvládnul k radosti... celý příspěvek >
Juka - fleky na listech, 19.2.2012
Máte mázlé fotky, je to moc špatně vidět, ale pokud to nejsou svilušky, tak si myslím (a to se budu zase opakovat) - je přelitá (či byla)
Je to pláně?, 25.1.2012
Teda koukla jsemsem jen tak pro zajímavost, jelikož sadař tedy nejsem ani náhodou a doteď jsem ani nevěděla, že plánky mají trny - vážně??Já bych si myslela, že je to mirabela...
Chov králíků, 14.1.2012
Ježíš, to je parádní ušák Toho znám... to je,,syslus modrobulbus" A ten králičí zelený interhotel  to je všechno Vaše??
Psa, nebo fenu?, 12.1.2012