Příspěvky uživatele - 189.19

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Kapusta?, 3.9.2023
Děkuji! Děkuji!!  :-)
Kapusta?, 3.9.2023
Děkuji!  A kdy se může začít sklízet?  Já to zkoušel povařit a je to pěkně tuhé.
Kapusta?, 3.9.2023
Tak oprava!  Růžičková je na pravo!  
Kapusta?, 3.9.2023 Obsahuje fotku
Dobrý den! Jsem zahradnický absolutní amatér. Na jaře sem si koupil sazeničky kapusty. Dva druhy. Jedna je růžicková(tu poznávám. Na fotce vlevo.). Ale ta druhá... neví.  A ani na netu jsem nenašel foto. Poradíte mi, prosím vás někdo? Děkuji... celý příspěvek >
Škůdce na modřínu, 12.7.2020
Dobrý den! Děkuji za reakci. Myslíte že to je houba?   Loni to tam bylo také ale né v takové míře.  A to bylo sucho.    
Škůdce na modřínu, 6.7.2020 Obsahuje fotku
Dobrý den! Prosím vás nevíte někdo co mi napadlo modřín a jak se toho zbavit? Myslím tím toho škůdce né modřínu! :-)      Děkuju za odpověď či radu.   
Nakrývání starší samice, 20.4.2018
Dobrý den, do kolika let je možné připouštět samici králíka, aby byla schopna se postarat o mladé?Máme jí již 5 let a zvažujeme, zda-li je tento věk ještě vyhovující.Předem děkuji za odpověď.Eva
Přepeřování, 1.5.2017
Děkuju!
Přepeřování, 1.5.2017
Prosím vás! Jsem začátečník a tak se chci zeptat kdy se asi tak přepeřují Indičtí běžci.  Mám 14denní káčata.   Děkuji za odpovědi a reakce.
Vrbové proutí, 31.12.2016
Dobrý den!  V několika diskuzích sem četl o vrbovém proutí jako doplněk stravy a prevence proti viru.  Chtěl sem se zeptat zda se to proutí dává celoročně nebo jen v nějakém období. Děkuji
Králíci a drůbež, 30.12.2016
Dík!   Takže to nehrotit.  A hurá do toho..
Králíci a drůbež, 30.12.2016