|
Paprika Rodrigo, 24.8.2020 Dekuji panu walter za pochvalu velice si toho vazim a mam dobry pocit u srdicka vasek 5 |
 |
Paprika Rodrigo, 23.8.2020  První foto je originál paprika Saskia, která se mi zlomila. Je to jen pro přirovnání. Z 12ks dvousazenic Saskii mi polovina vyrostla kápiového typu (je to druhé foto), zřejmě se to přeopílilo. Záměna nemůže být, protože si vedu přesnou evidenci. I... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Liliovník Tulipánokvětý - usychání, 21.8.2020 Nejsem odborník jako Vy. Jsem laik, který se zajímá o to, co mu roste na zahradě. Jako malý žák ZŠ nám dříve paní (soudružka) teď paní učitelka přírodopisu říkávala, jak v naší obci roste vzácný strom, který pochází ze severní Ameriky a že ho... celý příspěvek > |
 |
Liliovník Tulipánokvětý - usychání, 20.8.2020  Pro pisatele solutan (161) - Liliovník je měřený 125cm od země a má obvod 368cm. Takže 200let starý strom by měl menší obvod. Co jsem našel na internetu obvod nad 368cm, tak je jich v česku asi 5ks. VASEK5 |
 |
Liliovník Tulipánokvětý - usychání, 17.8.2020  Foto Liliovníku na naší zahradě stáří cca 370let je spíš na obtíž sousedům než nám... teď neřešíme zastřihání nebo řezaní větví. S každým větším větrem se polámou větve, protože jsou velmi křehké. |
 |
Rajčata pro rok 2020, 17.8.2020  Letos jsem koupil semena rajčat od české firmy Semo Maxi rajče Homestead jen na zkoušku. I když bylo špatné počasí, velice jsem byl překvapen, že jsou tak velká rajčata. Při rozkrojení rajčete jsou semínka jen při kraji, vnitřek je spíš dužinatý bez... celý příspěvek > |
 |
Liliovník Tulipánokvětý - usychání, 14.8.2020 mozna ze je tak svazany nepronika vzduch tak listy jsou spaleny od slunicka |
 |
Paprika Rodrigo, 11.8.2020  První foto je odrůda Saskia, druhá by měla být také Saskia, ale jaksi se přeopýlila na kónickou papriku. Z 12 sazenic je polovina Saskia a druhá polovina kónická. Už se mi to stalo loni. Vyseji Saskii, ale vyrostou i některé kónické. Vysel jsem jenom... celý příspěvek > |
 |