Příspěvky uživatele - 68.203

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Hrušně - vysadit či ne?, 15.1.2020
Dobrý den, já Vaši potřebu vysadit hrušně chápu. Stromy jsou to majestátné a poskytující pro mne asi nejlepší ovoce, které se dá u nás vypěstovat. K Vašemu dotazu mám pár poznatků, které jsem jako absolutní laik prozatím získala: Vzhledem k tomu,... celý příspěvek >
Jakou vybrat pilu?, 17.3.2009
No už jsem se lekla, že to vše myslíte vážně... to bych raději koupila 2 letenky do Thajska a užila si to taky . Děkuji, děkuji i JS (pokud se pohybujete někde ve středních, jižních či západních Čechách, napište mi, prosím, kontakt) M.
Jakou vybrat pilu?, 17.3.2009
Jo, ještě jedna věc  - pokud objednám tu PS 420c, co mám objednat k tomu? Náhradní řetěz, lištu, olej...(?). Dík.
Jakou vybrat pilu?, 17.3.2009
Určitě ano, ale budete si muset počkat, má narozeniny v červenci :-)))). Já jsem totiž půvpodně uvažovala o tom, že pilu koupím u Mountfieldu a vytočím si slevu(kolo bylo do konce února), ale pak jsem zjistila, že bych moc šťastně nepořídila. Takže... celý příspěvek >
Jakou vybrat pilu?, 17.3.2009
Děkuji všem za rady. Zvážím to a něco pořídím.
Jakou vybrat pilu?, 17.3.2009
Vím, ale nenašla jsem tam tu 420C ani ostatní jmenované...
Jakou vybrat pilu?, 17.3.2009
Gl, děkuji za radu. Nějak takto jsem si to představovala... je pravda, že ta pila asi docela vytížena bude, protože přítel nepracuje se dřevem průběžně, ale nárazově. Přijede valník a dřevo se řeže tak dlouho, dokud není hotovo. Je ale pravda, že si... celý příspěvek >
Jakou vybrat pilu?, 17.3.2009