Příspěvky uživatele - 248.54

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Lord lamborne, 30.8.2019
No já nejsem odborník. Ale LL na zahrádce máme, kdysi jsem ho chtěla, tak ho táta nasadil - a zatím tam pořád roste.     Lída
Lord lamborne, 29.8.2019 Obsahuje fotku
Ta jablíčka na úvodní fotce mi vzhledově připomínají tahleta (prodej stromků -Landsberská reneta)...  Lída
Lord lamborne, 29.8.2019
ps -dužina je žlutavá...  L.
Lord lamborne, 29.8.2019 Obsahuje fotku
Jako Lord Lambourne mi to moc nepřipadá. Ten je plošší, trochu žíhaný a u nás i rzivý. Máme ho léta na zahradě, svou fotku bohužel nemám, ale vypadá přesně jako na přiložené z netu, jen touhle dobou je místo žluté víc zelené... celý příspěvek >
Další pokus o vypěstování meruňky?, 28.8.2019
Dávala jsem nektarinku po broskvoni, ale vyměnila jsem zeminu v jámě 1x1m do hloubky cca 0,8m...           Lída
Co je to za rostlinu - kuličkové květy, 28.8.2019
Takže Talinum paniculatum (šrucha latnatá), náhrada žen-šenu, pokojovka nebo u nás letnička (v tropech trvalka). Že to má něco společného se šruchou bych tedy nečekala, ale na fotce byla bez listů.        ... celý příspěvek >
Další pokus o vypěstování meruňky?, 27.8.2019
Teď ji zrovna postupně sklízím .           Lída
Další pokus o vypěstování meruňky?, 27.8.2019
U nás v HK je to také tak. Mladé stromky začnou plodit a někdy i přes postřiky (většinou po první větší úrodě) zajdou. Udělalo to u nás v osadě vícero zahrádkářům včetně mne - různé odrůdy, různé podnože... Pokud ale překonají prvních cca 15-20 let a... celý příspěvek >
(asi?) škůdce pokojové růže, 25.8.2019