Příspěvky uživatele - 49.14

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Výchovný rez - pomoc začiatočníkom, 25.4.2018
Děkuji za odpověď. Vůbec si nevybavuji, zda-li jsem tam nějaké mšice viděl, ale letos si na ně dám pozor. Netušil jsem, že mohou způsobovat takovéhle komplikace. 
Výchovný rez - pomoc začiatočníkom, 30.3.2018
Koukám, vhodné pro začátečníky :) Máme ještě jeden starší strom a tímto novým ho chci do budoucna nahradit. Čistecké zkrátka musím mít. Ale z něj neodkoukám jak ho tvarovat. Pravděpodobně ho nikdy nestříhal kdokoliv zkušený. Nemá terminál, pouze tři... celý příspěvek >
Výchovný rez - pomoc začiatočníkom, 28.3.2018 Obsahuje fotku
Zdravím, prosím o radu. Jsem začátečník, něco jsem si nastudoval a pár stromků již prořezal, ale s tímto si nevím rady. Čistecké lahůdkové, vysokokmen. Zastřiženo při sázení na podzim, první jaro bez zásahu. Napadá mě nasměrovat kosterní... celý příspěvek >
Kdy přesadit jahody, 27.8.2014
prosím můžete mi poradit? mám stáleplodící pnoucí jahody ve skleníku protože venku nebylo místo a ted už místo mám ale jahody plodí a budou až do zámrazu, kdy je tedy mám přesadit, ještě před zimou nebo až na jaře?  předem díky za odpověd.
Šeflera shodila listy, 14.12.2012
Dobrý den, já mám v květináči už druhým rokem 3 sazeničky schefflery, rostla jako divá, máme jí v zimní zahradě-v létě snese i vedro 30st, a v zimě v noci 11st.Všimla jsem si, že má nějaké lesklé listy, jako nalakované a začínají padat. Začala jsem... celý příspěvek >
Ako spravne vypestovat jesenny cesnak?, 7.10.2011